Ο πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος κ. Νίκος Νικολόπουλος τοποθετήθηκε με αφορμή τις ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος που ασκήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία (EPPO) σε βάρος 23 ατόμων, (στην πλειονότητά τους υπαλλήλους της ΕΡΓΟΣΕ), για το έγκλημα των Τεμπών με τους 57 νεκρούς.

«Μία πικρή και οδυνηρή δικαίωση στα όσα δημοσιοποιούσα τόσα χρόνια, δικαίωση που όμως κανείς στη θέση μου δεν θα ήθελε ποτέ του να έχει, διότι δεν θα ήθελε να επαληθευτεί το μέγεθος των ευθυνών αρμοδίων», είναι το πρώτο σχόλιο που έκανε ο πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος.

Και σε συνδυασμό, όμως, με όσα ο ίδιος ο κ. Νικολόπουλος έχει διαχρονικά καταγγείλει, για καθυστερήσεις και παραλείψεις, τόσο εντός Βουλής, (με 66 Ερωτήσεις), όσο όμως, και καταθέτοντας στοιχεία, τον περασμένο Μάρτιο, προς τις Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου.

Ο κ. Νικολόπουλος προσθέτει στη δήλωσή του:

«Θα ήθελα εγώ να είχα κάνει λάθος εκτιμήσεις, όταν σθεναρά υποστήριζα ότι υπάρχουν διαχρονικές ευθύνες για το έγκλημα των Τεμπών και όταν προς τούτο ανταποκρίθηκα, τον Μάρτιο 2023, στο κάλεσμα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας να προσκομίσω πλήρη φάκελο στοιχείων για τις τρομακτικές παραλείψεις στη (μη) εκτέλεση του έργου της “αμαρτωλής” εργολαβίας “717”.

Ενώ παράλληλα, είχα αποστείλει ειδικό υπόμνημα και προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου».

Και συνεχίζει στο μήνυμά του, ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος:

«Σε εκείνο το υπόμνημά μου προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, σημείωνα:

“Η ανείπωτη τραγωδία με την σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, με τους δεκάδες νεκρούς και τραυματίες, επιβεβαίωσε, με τον χειρότερο δυνατό τρόπο, τις διαχρονικές καταγγελίες μου για την καταλήστευση του δημοσίου χρήματος, με τις διάσπαρτες εργολαβίες που δεν ολοκληρώνονται ποτέ και τις απευθείας αναθέσεις, με μοναδικό σκοπό την εξυπηρέτηση των συμφερόντων συγκεκριμένων μεγαλοεργολάβων.

Πρακτική που ακολουθείται στην Ελλάδα επί δεκαετίες και που μετέτρεψε το σιδηροδρομικό δίκτυο σε ένα απέραντο και αέναο εργοτάξιο, με τα τρένα να κυκλοφορούν χωρίς καμία σύγχρονη προδιαγραφή ασφαλείας, κυριολεκτικά στα «τυφλά»”.

Επίσης, όντας κοινοβουλευτικός με εμπειρία άνω των 30 ετών και ρεαλιστής, διατύπωνα και τις επιφυλάξεις μου εντός υπομνήματος:

“δεν τρέφω αυταπάτες για την εξέλιξη της υπόθεσης που διερευνάτε, δεδομένου ότι, όπως προκύπτει από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου, ακόμη κι αν οι διερευνώμενες υποθέσεις καταλήξουν σε άσκηση ποινικών διώξεων, τα μεγάλα συμφέροντα που εμπλέκονται σ’ αυτά τα σκάνδαλα βρίσκουν τον τρόπο, είτε με τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα, είτε αλλιώς, να πέφτουν στα «μαλακά» ή και να αθωώνονται εντελώς, όπως έγινε με το μεγάλο σκάνδαλο της αμαρτωλής σύμβασης 994/2005 του Προαστιακού Σιδηροδρόμου”.

Σήμερα, όμως, αισθάνομαι ότι ίσως τελικά να μπορέσει να “ανοίξει» ο δρόμος για τη Δικαίωση.

Όχι για την Δικαίωση όλων όσων, και εμού προσωπικά, που βλέπαμε ότι «δεν ήταν στραβός ο γιαλός» αλλά ότι «στραβά αρμένιζαν κάποιοι αρμόδιοι» έστω κι αν ετίθετο σε κίνδυνο η ασφάλεια συμπολιτών, αλλά για την Δικαίωση των 57 Συνανθρώπων μας που χάθηκαν στον «βωμό» της «διαφθοράς» ή της «ολιγωρίας» ή της έλλειψης ενσυναίσθησης και αυξημένης αίσθησης καθήκοντος ορισμένων αρμοδίων».

Και στο μήνυμά του, ο κ. Νικολόπουλος καταλήγει:

«Είναι μια Δικαίωση που η Πατρίδα την χρωστά, ως ό,τι πιο ελάχιστο μπορεί να δώσει, στους συγγενείς αυτών των παιδιών που χάθηκαν, των παιδιών όλων μας»!

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ

ΤΟΥ κ. Ν. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

Ως γνωστόν, προέκυψαν Ποινικές Ευθύνες για την επίμαχη σύμβαση “717”, που αφορά στην αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, η οποία φαίνεται να συνδέεται ουσιωδώς με το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ενώ η πλημμελής εκτέλεση των συμβάσεων ζημίωσε το ελληνικό Δημόσιο και την ΕΕ. με ποσό που ξεπερνά τα 15 εκατ. ευρώ.

Κάτι που επαληθεύει την επί χρόνια ανησυχία του Ν. Νικολόπουλου καθώς με την ιδιότητά του, ως βουλευτής, έχει καταθέσει ένα πλήθος 66 ερωτήσεων κοινοβουλευτικού ελέγχου, με τις οποίες στηλίτευσε την καταλήστευση του δημοσίου χρήματος δια των έργων του ΟΣΕ, καθώς και την απουσία έργων για τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας των σιδηροδρομικών γραμμών.

Δεδομένα, που οδήγησαν στην εθνική τραγωδία των Τεμπών και τον θάνατο των 57 συνανθρώπων μας.

Υπενθυμίζεται ότι, μεταξύ πολλών άλλων σχετικών παρεμβάσεών του, τον Ιούλιο του 2017 ο κ. Νικολόπουλος είχε καταθέσει επίμαχη Ερώτηση στη Βουλή και στον τότε υπουργό Υποδομών – Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζη, για τη μη παράδοση της σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης στο τμήμα Πλατύ – Θεσσαλονίκη.

Με την Ερώτησή του αναδείκνυε πως οι αρμόδιοι γνώριζαν πλήρως και λεπτομερώς ότι τα συστήματα ασφαλείας δεν λειτουργούν, ενώ χαρακτηριστικά σημείωνε: «οι καθυστερήσεις στην σύμβαση “717”κάνουν τα τρένα να κυκλοφορούν τυφλά…».

Αποδίδοντας τις καθυστερήσεις, ευθέως, σε διαπλοκή με «εθνικούς εργολάβους»!

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!