ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Ο Νίκος Ανδρουλάκης κατέθεσε ερώτηση στην Κομισιόν για το έγκλημα στα Τέμπη

Ρωτά την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την τριετή παράταση που έλαβε η ελληνική κυβέρνηση για την εγκατάσταση και την ανάπτυξη του ERTMS

Ο Νίκος Ανδρουλάκης κατέθεσε ερώτηση στην Κομισιόν για το έγκλημα στα Τέμπη

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης κατέθεσε ερώτηση προς την Κομισιόν, με φόντο το έγκλημα που σημειώθηκε στα Τέμπη, οδηγώντας στο θάνατο τουλάχιστον 57 ανθρώπους.

Ειδικότερα, ρωτά την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να του απαντήσει σχετικά με την τριετή παράταση που έλαβε η ελληνική κυβέρνηση σχετικά με την εγκατάσταση και την ανάπτυξη του ευρωπαϊκού συστήματος διαχείρισης της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας ERTMS και την ολοκλήρωση του έργου στο σημείο του δυστυχήματος των Τεμπών.

Αναλυτικά η ερώτηση του Νίκου Ανδρουλάκη:

«Ακόμα και πριν από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες νέους ανθρώπους και φοιτητές, η Ελλάδα σύμφωνα με τις δύο τελευταίες διετείς εκθέσεις (2022, 2020) για την Ασφάλεια και Διαλειτουργικότητα Σιδηροδρόμων στην ΕΕ του Οργανισμού Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ERA), ήταν σταθερά πρώτη στο δείκτη θνησιμότητας ανά σιδηροδρομικά χιλιόμετρα.

Ο Εκτελεστικός Κανονισμός (ΕΕ) 2017/6 της Επιτροπής της 5ης Ιανουαρίου 2017, προβλέπει την εγκατάσταση και ανάπτυξη του ευρωπαϊκού συστήματος διαχείρισης της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας ERTMS στην Ελλάδα και την ολοκλήρωση του έργου στο σημείο του δυστυχήματος των Τεμπών, ήδη από το 2020 (στο τμήμα Δομοκός – Θεσσαλονίκη).

Σύμφωνα όμως με δημοσιεύματα, η Ελλάδα ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Μάρτιο του 2022 και έλαβε τριετή παράταση.

Ερωτάται η Επιτροπή:

1. Ποιους λόγους επικαλέστηκε η Ελληνική κυβέρνηση για να αιτηθεί την τριετή καθυστέρηση;

2. Γιατί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δέχθηκε το αίτημα της ελληνικής κυβέρνησης ενώ η Ελλάδα έχει την υψηλότερη θνησιμότητα ανά σιδηροδρομικά χιλιόμετρα βάσει των εκθέσεων του ERA;

3. Τι έργα για την ενίσχυση της ασφάλειας στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο έχουν χρηματοδοτηθεί από τον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό κατά τη διάρκεια της τρέχουσας και της προηγούμενης προγραμματικής περιόδου, πότε έπρεπε να ολοκληρωθούν και σε ποιο στάδιο βρίσκονται αυτή τη στιγμή;».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.