ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Παραλίγο να επαναληφθεί η σφαγή των Τεμπών: Τελευταία στιγμή αποφεύχθηκε σύγκρουση τρένων του Προαστιακού!

Έγινε λάθος εκτίμηση από το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αθηνών

Παραλίγο να επαναληφθεί η σφαγή των Τεμπών: Τελευταία στιγμή αποφεύχθηκε σύγκρουση τρένων του Προαστιακού!

Παραλίγο να επαναληφθεί το έγκλημα των Τεμπών καθώς αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή μετωπική σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών του προαστιακού σιδηροδρόμου που κινούνταν με ταχύτητα περίπου 60 χιλιόμετρα την ώρα σε αντίθετη κατεύθυνση και σε σημείο που η κίνηση γίνεται σε μονή γραμμή!

Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής, πριν από τον σταθμό των Αγίων Αναργύρων και μετά τα έργα υπογειοποίησης στα Σεπόλια.

Η σύγκρουση των δύο τρένων που ήταν γεμάτα κόσμο και αποφεύχθηκε στο παρά πέντε οφείλεται σε λάθος του ρυθμιστή κίνησης του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ).

Ο ίδιος θεώρησε ότι η αμαξοστοιχία 1210 που ερχόταν από Αθήνα με κατεύθυνση προς Αεροδρόμιο είχε ήδη περάσει από το τμήμα της μονής γραμμής και έδωσε εντολή στην αμαξοστοιχία 1307 που ερχόταν από Κιάτο, να «περάσει ελεύθερα».

Τα αντανακλαστικά του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας που ερχόταν από Αθήνα έσωσαν την κατάσταση λίγο πριν συμβεί το μοιραίο.

Τυχαία άκουσε στον ασύρματο την συνομιλία του σταθμάρχη στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών και την εντολή προς τον μηχανοδηγό της 1307, οπότε και έδρασε αναλόγως.

Με λίγα λόγια εκατοντάδες άνθρωποι σώθηκαν από τύχη και λόγω της διαίσθησης ενός έμπειρου στελέχους των σιδηροδρόμων.

Το παραπάνω γεγονός αναδεικνύει για ακόμη μία φορά την τραγική κατάσταση του σιδηροδρόμου και την απουσία απαραίτητων μέτρων ασφαλείας, αν και έχουν περάσει 19 μήνες την σφαγή στα Τέμπη που κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπων.

Τι άλλο πρέπει να συμβεί σε αυτή τη χώρα για να ληφθούν μέτρα και να μη νιώθουν οι Έλληνες πολίτες ως ετοιμοθάνατοι καθώς πηγαίνουν στις εργασίες τους και στα σπίτια τους;

Σε ό,τι αφορά την «ρημάδα» την υπογειοποίηση να σημειώσουμε ότι πρόκειται για ένα έργο που ξεκίνησε το 2018 και έπρεπε να ‘χει τελειώσει το 2024.

Όχι μόνο δεν έχει τελειώσει αλλά θα χρειαστούν ακόμα αρκετά χρόνια. Μέχρι τότε θα πρέπει να κινδυνεύουν χιλιάδες επιβάτες καθημερινά;

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.