Διαβάζουμε σε φιλοκυβερνητική ιστοσελίδα τις εξής περισπούδαστες «παπάτζες» άσχετου συντάκτη:
«Ισως να φταίει ότι στην τουρκική πολεμική αεροπορία έμειναν δευτεροκλασάτοι πιλότοι, μετά τη μαζική σύλληψη έμπειρων πιλότων με την κατηγορία ότι μετείχαν ή υπερασπίζονταν το πραξικόπημα εναντίον του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και οι κίνδυνοι στο Αιγαίο αυξήθηκαν τελευταίως κατακόρυφα;
Ισως πάλι να φταίει το γεγονός ότι οι Τούρκοι πιλότοι των F-16 αλλά και των F-4 (Φάντομ) δεν έχουν πλήρη εκπαίδευση και εμπειρία στις εικονικές αερομαχίες (dogfights) και εξαπολύουν από φόβο ή από τη βιασύνη τους να ξεφύγουν, συστήματα αεράμυνας (αερόφυλλα) μόλις τους αναχαιτίσουν οι Ελληνες πιλότοι των F-16 και Μιράζ 2000-5. Αδιαφορώντας έτσι για τους κινδύνους και τις συνέπειες των πράξεών τους. Τι τέλος πάντων συμβαίνει στους αιθέρες του Αιγαίου στα 17.000 πόδια με την αυξημένη τουρκική προκλητικότητα;».
Δηλαδή πιο άσχετος, πεθαίνεις. Ξέχασε ο συντάκτης ότι επί «έμπειρων» Τούρκων πιλότων είχαμε τον φόνο του Ηλιάκη; Οτι είχαμε αερομαχίες με πραγματικά πυρά και καταρρίψεις Τούρκων; Και τώρα «δεν έχουν πλήρη εκπαίδευση και εμπειρία στις εικονικές αερομαχίες οι Τούρκοι πιλότοι»;
Αν ήταν, ας πούμε, πιο έμπειροι οι τωρινοί που σε μια μέρα πέταξαν επάνω από επτά (!!!) ελληνικά νησιά, τι θα έκαναν; Θα έφταναν μέχρι το Ιόνιο;
Ποια είναι η πραγματικότητα; Οτι το 2016 ανακλήθηκαν από την εφεδρεία για πέντε χρόνια, πάνω από 300 έμπειροι πιλότοι της τουρκικής Αεροπορίας (ΤΗΚ) που την είχαν «κοπανίσει» στις πολιτικές αερογραμμές. Οποιος δεν παρουσιαζόταν του αφαιρούνταν αμέσως η άδεια χειριστή.
Επιπλέον 450 Τούρκοι πιλότοι απόφοιτοι των σειρών 2016-2019, έχουν ενταχθεί στις Μοίρες μαχητικών. Τα κενά στην τουρκική Αεροπορία, λοιπόν έχουν κλείσει και με το παραπάνω.
Στην δική μας Πολεμική Αεροπορία των Μνημονίων που υποστήριξε φανατικά ο ίδιος ο άσχετος συντάκτης και το Μέσο που δουλεύει (ιστοσελίδα, εφημερίδα με ίδια γραμμή στήριξης των Μνημονίων επί προηγούμενου «κεντροαριστερού» ιδιοκτήτη και επί νυν «κεντροδεξιού»), να δούμε πότε-και αν-θα κλείσουν τα κενά που προκάλεσαν οι υπογραφές Γ.Παπανδρέου, Α.Σαμαρά και Α.Τσίπρα: 450 χειριστές από την Πολεμική Αεροπορία και από την Αεροπορία Στρατού έφυγαν από το 2011.
Πόσοι από αυτούς αναπληρώθηκαν και με ποια εμπειρία;
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.