Με την «γερμανοποίηση» της Ελλάδας και με τις «πράσινες επενδύσεις» αναμένεται να απαντήσει η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη στα πολλά λάθη της.
Το Μέγαρο Μαξίμου μετά τα επικοινωνιακά λάθη, τις γκάφες, αλλά και τις λάθος επιλογές του πρωθυπουργού ψάχνει για ένα θετικό αφήγημα, καθώς όσο και αν τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ κάνουν «καλή δουλειά» στο να μεταδίδουν μόνο τις ειδήσεις που θέλει η κυβέρνηση (και με τον τρόπο που θέλει το Μαξίμου), υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια από τον κόσμο.
Μετά τη μεγάλη φωτιά στα Γεράνια Όρη, η οποία ανέδειξε για ακόμα μία φορά την ανικανότητα της κυβέρνησης Μητσοτάκη στην αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών (π.χ. η κακοκαιρία «Μήδεια») το Μαξίμου θέλει ένα θετικό αφήγημα για να ξεχαστεί η καταστροφή.
Μην ξεχνάμε άλλωστε πως η ΝΔ πριν από λίγα χρόνια είχε επενδύσει στην καταστροφή στο Μάτι, χαρακτηριστική ήταν και η φράση του καθηγητή της οικογένειας Μητσοτάκη, Κώστα Συνολάκη, ότι «θα εκκενώναμε το Μάτι σε 30 λεπτά».
Έτσι ο φιλοκυβερνητικός Τύπος προσπάθησε τις τελευταίες ημέρες να υποβαθμίσει το θέμα της φωτιάς και απέκρυψε πλήρως τα λάθη του κυβερνητικού μηχανισμού στη διαχείριση της φωτιάς, υιοθετώντας κατά πολύ την περίφημη πλέον φράση του Νίκου Χαρδαλιά πως «ήμασταν άτυχοι».
Παράλληλα επιμένει στο να επενδύει στο θέμα του Χρήστου Καλογρίτσα και στην Προανακριτική για τον Νίκο Παππά, κάτι που όμως δεν ενδιαφέρει και τόσο πολύ τον κόσμο.
Και φυσικά… πρώτο θέμα παραμένει εδώ και περίπου έναν μήνα (!) η «τεράστια επιτυχία» του προγράμματος «Ελευθερία» και οι χιλιάδες πολίτες που εμβολιάζονται καθημερινά, οι οποίοι ετοιμάζονται για τη νέα «κανονικότητα» που οικοδομεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Φυσικά, όπως έχουμε αναφέρει στο pronews.gr, μόνο ως «επιτυχία» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί το πρόγραμμα εμβολιασμού, καθώς τα ποσοστά εμβολιασμένων παραμένουν χαμηλά.
Ενώ -αν και πριν λίγο καιρό ήταν πρώτο θέμα, καθώς η κυβέρνηση ήθελε να επιβάλει lockdown- μικρή σημασία δίνεται πλέον στον μεγάλο αριθμό νεκρών με κορωνοϊό, αλλά και στα κρούσματα τα οποία παραμένουν υψηλά. Ενώ τέλος οι «βόλτες» του Μητσοτάκη με ελικόπτερα καναλάρχη «βαφτίζονται» ως «ταπεινές επισκέψεις με το πλοίο της γραμμής».
Μέσα σε όλο αυτό η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός αναζητούν ένα επικοινωνιακό event. Ποιο είναι αυτό; Η «γερμανοποίηση» της Ελλάδας!
Αφού εγκαινίασε τα 14 αεροδρόμια της Fraport τώρα ετοιμάζει την συμμετοχή του σε μία άλλη εκδήλωση -κατά σύμπτωση- επίσης γερμανικής ιδιωτικής εταιρείας. Την επόμενη Πέμπτη ο Κυριάκος Μητσοτάκης, αν φυσικά δεν ανατραπεί το πρόγραμμα, θα συμμετάσχει στο event της Volkswagen Group στην Αστυπάλαια μαζί με τον CEO του Ομίλου Herbert Diess.
Πρόκειται για την πολυ-διαφημισμένη «πράσινη επένδυση» της εταιρείας που διαφημίζεται ότι θα μετατρέψει την Αστυπάλαια «στο πρώτο πράσινο νησί της Μεσογείου» με κυκλοφορία ηλεκτρικών αυτοκινήτων και με παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές.
Το κυβερνητικό επιτελείο «χτίζει» το σχετικό αφήγημα θέλοντας να συνδέσει την επένδυση των Γερμανών με το Σχέδιο Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0», και δίνοντας τον χαρακτήρα ψήφου εμπιστοσύνης στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας. Φυσικά ο πρωθυπουργός θα θελήσει να συνδέσει το event και με την προβολή του τουρισμού.