Σε απίθανες δηλώσεις προχώρησε ο κατά τα άλλα «αρχαιολάτρης» υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος υπερασπίζεται την μετατροπή του ιερού βράχου των προγόνων μας πάνω στον οποίο έχυσαν το αίμα τους, σε «ντεκόρ» για φωτογράφιση μοντέλων του οίκου Dior, διότι θα «διαφημίσει την Ελλάδα»!
«Ένα θέμα για το οποίο να μην βγάλουν αυτή την μιζέρια και την γκρίνια που τους διακατέχει δεν υπάρχει. Τώρα τους πείραξε μία φωτογράφιση που θα διαφημίσει παντού την Ελλάδα», έγραψε στο twitter απαντώντας στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ για το θέμα.
https://twitter.com/AdonisGeorgiadi/status/1398495056227672066?s=19
Με λίγα λόγια ο κ. Γεωργιάδης θεωρεί πως η Ακρόπολη έχει ανάγκη τον οίκο Dior για να «διαφημιστεί».
Αν θεωρούμε πως το ελληνικός έθνος και ο ελληνικός πολιτισμός έχει μία συνέχεια, τότε τα ιερά μνημεία των προγόνων μας στα οποία μάλιστα έχουν χύσει το αίμα τους (στην Ακρόπολη πέθαναν υπερασπίζοντάς την, εκατοντάδες Αθηναίοι όταν οι Πέρσες έκαψαν την πόλη), αξίζουν τον απαραίτητο σεβασμό.
Τώρα αν θεωρήσουμε ότι ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός δεν έχει καμία σχέση με τη σύγχρονη Ελλάδα κι εμείς καμία σχέση με τους αρχαίους Έλληνες, τότε όντως η Ακρόπολη είναι ένα ωραίο ντεκόρ, το οποίο θα μπορούσαμε να διαχειριστούμε ως χώρο εκδηλώσεων.
Γιατί πχ. η κυβέρνηση να μην την ενοικιάζει εκτός από φωτογραφίσεις μοντέλων, για πάρτι, συναυλίες και γαμήλιες εκδηλώσεις.
Θα μπορούσε κάλλιστα να διοργανωθεί μία βιομηχανία ψεύτικων γάμων όπως στο Λας Βέγκας, με τα εκκλησάκια που «παντρεύει» ζευγάρια ο Έλβις.
Στην Ελλάδα πλούσιοι τουρίστες θα κλείνουν τον αρχαίο ναό για να φωτογραφηθούν, και να τους «παντρέψει» κάποιος ντυμένος με χλαμύδα ή χιτώνα.
Εκείνος που καταδίκασε την πρωτοφανή σπίλωση της εικόνας του μνημείου ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος έλαβε πιο εθνική στάση από την υποτίθεται δεξιά κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ:
«Ματαίως μέχρι σήμερα περιμέναμε την επίσημη ανακοίνωση του ΥΠΠΟ για το σκεπτικό και τους όρους μετατροπής της Ακρόπολης, καθώς και άλλων σημαντικών μνημείων, σε πασαρέλα του οίκου υψηλής ραπτικής Dior. Όμως η υπουργός, όπως άλλωστε το συνηθίζει, αρκέστηκε στις διαρροές στον Τύπο.
Με την αντίληψη που έχει για τη δημοκρατία και τους θεσμούς, δεν ενημερώνει τον ελληνικό λαό για την τύχη της «περιουσίας» του, αλλά αναθέτει τον θεσμικό της ρόλο σε επιλεκτικές «δημοσιογραφικές πηγές».
Άλλωστε, η Υπουργός Πολιτισμού φρόντισε συστηματικά εδώ και ένα μήνα να οργανώσει τη λήψη της συγκεκριμένης απόφασης. Με δελτία τύπου και αυτοδιαψεύσεις, με συνεντεύξεις στη συνέχεια σε πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικούς σταθμούς και τώρα με «αποκαλυπτικά δημοσιεύματα» από φίλους δημοσιογράφους, διαφημίζει το νέο της πολιτιστικό εγχείρημα: η Ακρόπολη θα γίνει γνωστή στα πέρατα του κόσμου χάρη στη φωτογράφιση του Dior. Και όλα αυτά χωρίς καν θεσμική ενημέρωση των πολιτών.
Η γνωμοδότηση του ΚΑΣ δεν μπορεί να νομιμοποιήσει εκ των υστέρων μία προειλημμένη πολιτική απόφαση από την υπουργό και τον πρωθυπουργό, ειδικά σε ότι αφορά την Ακρόπολη.
Σε χώρες που σέβονται τα αδιαπραγμάτευτα σύμβολά τους -και για τη χώρα μας είναι η Ακρόπολη- η όποια απόφαση έχει και πολιτικό χαρακτήρα.
Η Ακρόπολη είναι μη διαπραγματεύσιμη αξία από μόνη της και αυτό έπρεπε να είναι αυτονόητο για την πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟ. Για αυτή την αδιαπραγμάτευτη αξία που έχουμε την ιστορική τύχη να μας φιλοξενεί στη σκιά της, αναμένουμε τη θεσμική ενημέρωση από την κ. Μενδώνη.
Για αυτή την αδιαπραγμάτευτη αξία που θα ήταν σκόπιμο να μην ταυτίζεται με τραυματικές περιόδους της ελληνικής ιστορίας, όπως το 1951, έστω και μέσα από το φακό ενός οίκου μόδας όπως του Dior».