
Μετά από δύο χρόνια αναμονής, πραγματοποιήθηκε επιτέλους αυτοψία από δικαστικούς πραγματογνώμονες, κλιμάκιο της πυροσβεστικής και από τον καθηγητή μεταλλουργό του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στο Κουλούρι, όπου φυλάσσονται τα συντρίμμια των αμαξοστοιχιών, ανάμεσα τους και της εμπορικής αμαξοστοιχίας που μετέφερε παράνομο εύφλεκτο υλικό το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, η φονική φωτιά που ακολούθησε τη σύγκρουση των τρένων δεν προκλήθηκε από έλαια σιλικόνης, όπως είχε αρχικά εκτιμηθεί, αλλά από πτητικούς υδρογονάνθρακες, οι οποίοι είναι εξαιρετικά επικίνδυνοι και εύκολα αναφλέξιμοι.
Υπενθυμίζεται, πως στην έκθεση Κοκοτσάκη υπογραμμίζεται πως 27 άνθρωποι πέθαναν από τη φωτιά, όχι από τη σύγκρουση, για αυτό και η προσοχή της έρευνας εστιάζεται στη δεύτερη ηλεκτράμαξα του εμπορικού τρένου, προκειμένου να διαπιστωθεί αν μετέφερε εύφλεκτο φορτίο.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.