Στην Ελλάδα του 2024 ακόμη ψάχνουμε να τα αίτια για την τραγωδία στα Τέμπη, κατά τη διάρκεια της οποίας σκοτώθηκαν 57 άτομα, με τις ευθύνες να ρίχνονται στον σταθμάρχη και στην… «κακιά ώρα».
Στην Ιαπωνία, από την άλλη, τα τρένα σταμάτησαν αυτόματα σε 3 περιφέρειες με το που ανιχνεύτηκε η πρώτη σεισμική δραστηριότητα, που τελικά έπληξε τη χώρα. Μάλιστα, η πρακτική αυτή ακολουθείται στην Ιαπωνία τα τελευταία 20 χρόνια, εφόσον το σιδηροδρομικό δίκτυο λειτουργεί έχοντας σεισμογραφικό δίκτυο και επιχειρησιακό κέντρο, όπως αναφέρει σε ανάρτησή του ο σεισμολόγος Γεράσιμος Παπαδόπουλος. Στην Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια μετράμε νεκρούς και ανολοκλήρωτες συμβάσεις.
Tα «bullet trains» (τρένα-σφαίρες) που έχουν την ονομασία «shinkasen» είναι από τα πιο σύγχρονα και εξελιγμένα δίκτυα σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας στον κόσμο και βρίσκονται στην Ιαπωνία. Η μέγιστη ταχύτητά τους φτάνει τα 320 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ σε δοκιμαστικές διαδρομές έχουν φτάσει τα 443 χιλιόμετρα την ώρα. Στην Ελλάδα, έχουμε την Hellenic Train και την ΕΡΓΟΣΕ.
Η σύγκριση είναι αναπόφευκτη.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.