Την απόλυση της διοικήτριας του του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών «Κοργιαλένειο-Μπενάκειο» Ε.Ε.Σ και την δημόσια συγγνώμη του υπ. Υγείας ζητά με ανακοίνωσή του ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Ανδρέας Παναγιωτόπουλος με αφορμή την χριστουγεννιάτικη γιορτή εντός του κτηρίου του νοσοκομείου εν ώρα εφημερίας.
Στην ανακοίνωσή του αναφέρει:
«Το θέαμα της μουσικής διαπασών, της ζωντανής ορχήστρας (!) αλλά και της Διοικήτριας κυρίας Ελπινίκης Ταβιανάτου να ηγείται μετά ζέσης του χορού, ενώ λίγα μέτρα παραπίσω διέρχεται φορείο με ασθενή περικλείει ολόκληρη την Ελλάδα 2.0 του Κυριάκου Μητσοτάκη. Προφανέστατα μετά το σάλο και την κατακραυγή, ο Υπουργός Υγείας διέταξε κατεπείγουσα Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) κατά της κυρίας Ταβιανάτου, η οποία αποτελεί κομματικό διορισμό της κυβέρνησης και δεν πληροί κανένα απολύτως αντικειμενικό κριτήριο επιλογής σε θέση ευθύνης διοίκησης μονάδας υγείας, και δη δευτεροβάθμιας, καθώς η κυρία Ταβιανάτου είναι απλώς δημόσιος υπάλληλος του Υπουργείου Υγείας, απόφοιτος σπουδών κοινωνιολογίας. Απορίας άξιο είναι τι ακριβώς περιμένει ο Υπουργός να μάθει από το πόρισμα της ΕΔΕ, καθώς η παράβαση είναι αυτόφωρη και ανεπίδεκτη οιασδήποτε αμφιβολίας και ένστασης».
Σημειώνει ακόμη: «Δεν διαφωνούμε, αντιθέτως συμφωνούμε και υπερθεματίζουμε κινήσεις και πρωτοβουλίες ενίσχυσης και τόνωσης του ηθικού του ανθρώπινου δυναμικού του ΕΣΥ. Ωστόσο, κανείς δεν θα περίμενε η διοίκηση ενός νοσοκομείου να γλεντάει με δυνατή μουσική και χορούς κατά την ώρα λειτουργίας του νοσοκομείου, πολλώ δε μάλλον στη διάρκεια της εφημερίας του».
Κλείνοντας ο Α.Παναγιωτόπουλος αναφέρει: «Περιμένουμε το πόρισμα της ΕΔΕ, περιμένουμε την απόλυση αλλά και πειθαρχική τουλάχιστον τιμώρηση της κυρίας Ελπινίκης Ταβιανάτου, καθώς και τη δημόσια συγγνώμη της ιδίας, του υπουργού Υγείας Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος χαρακτήρισε την αναδιάρθρωση του ΕΣΥ, προσωπικό στοίχημα. Κι επειδή η Κυβέρνηση Α.Ε αρέσκεται στους δείκτες, τα ποσοστά και τα οικονομικά στοιχεία: πόσο άραγε κόστισε η εκδήλωση με τη ζωντανή ορχήστρα και ποια η σκοπιμότητα ενός τέτοιου πολυτελούς εξόδου;».