ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Βρήκε δουλειά με τα «καλάθια» ο Άδωνις: Μετά το «καλάθι της νοικοκυράς» φέρνει το… «εορταστικό καλάθι»!

Ο κόσμος βλέπει τα πάντα να ακριβαίνουν και η κυβέρνηση «απαντά» με αστειότητες

Βρήκε δουλειά με τα «καλάθια» ο Άδωνις: Μετά το «καλάθι της νοικοκυράς» φέρνει το… «εορταστικό καλάθι»!

Ο κόσμος φτωχαίνει, τα πάντα ακριβαίνουν αλλά ο Άδωνις βρήκε τα “καλάθια” ως απάντηση και ξεκίνησε να τα “μοιράζει”.

Έτσι μετά τις “επιτυχίες” στο “καλάθι του φτωχού” φέρνει το… εορταστικό καλάθι της νοικοκυράς το οποίο προανήγγειλε σήμερα ο ίδιος ο Υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.

Όπως ανέφερε σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ,  θα είναι διαθέσιμο γύρω στις 15 Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει για περίπου δύο με τρεις εβδομάδες ενώ θα περιέχει προϊόντα όπως κρέατα και γλυκά, ενώ εξετάζεται αν σε αυτό θα προστεθούν και τα αναψυκτικά.

Μιλώντας γενικότερα για το περιβόητο καλάθι και θέλοντας να αποδείξει ότι πάει καλά αν και οι προτιμήσεις των καταναλωτών δείχνουν το αντίθετο, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε πως φέρνει συγκράτηση των τιμών και σε προϊόντα που δεν περιλαμβάνονται σε αυτό,  ενώ πρόσθεσε ότι ενδεικτικό της ανάγκης των καταναλωτών να βρουν τα φθηνότερα προϊόντα, είναι το γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι επισκέπτονται την ψηφιακή πλατφόρμα e-katanalotis.

Όπως είπε ο υπουργός, μεγάλο μέρος των καταναλωτών ψωνίζουν από το «καλάθι του νοικοκυριού» και γι’ αυτό τον λόγο οι βιομηχανίες επώνυμων προϊόντων θέλοντας να κρατήσουν τους πελάτες τους, αναγκάζονται αντί να αυξήσουν τις τιμές, να τις μειώσουν σε ποσοστό 5 ή 10%.

Ο ίδιος, για ακόμα μια φορά, κάλεσε τους καταναλωτές να ψωνίζουν από το «καλάθι του νοικοκυριού», ώστε να πιεστούν περαιτέρω οι τιμές του.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σε ό, τι αφορά τώρα στην πλατφόρμα e- καταναλωτής όπου αναγράφονται σε πραγματικό χρόνο οι τιμές των προϊόντων που περιέχονται στο καλάθι από όλες τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, είπε ότι καθημερινά την επισκέπτονται περίπου 350.000 καταναλωτές για να συγκρίνουν τις τιμές μεταξύ των προϊόντων και να αποφασίσουν από ποιο κατάστημα θα πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.