Η Amazon γνωστοποίησε ότι τα διαδικτυακά της καταστήματα επέστρεψαν σε κανονική λειτουργία, μετά από διακοπή σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο Downdetector, οι υπηρεσίες της Amazon διακόπηκαν για σχεδόν δύο ώρες, με περισσότερους από 38.000 χρήστες να έχουν αναφέρει προβλήματα με τα ηλεκτρονικά καταστήματα της εταιρείας.
Τα προβλήματα στη λειτουργία των διαδικτυακών καταστημάτων εμφανίστηκαν πρωταρχικά το απόγευμα της Κυριακής στις Ηνωμένες Πολιτείες και το πρωί της Δευτέρας σε διαφορετικά μέρη του κόσμου, αναφέρει το Reuters.
«Έχουμε επιλύσει το πρόβλημα που δημιουργήθηκε και όλα λειτουργούν πλέον ομαλά», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, ο οποίος ωστόσο αρνήθηκε να σχολιάσει την αιτία της διακοπής.
Πρόκειται για τη δεύτερη ευρεία διακοπή που έπληξε την εταιρεία Amazon από τα τέλη Ιουνίου, όταν οι χρήστες αντιμετώπισαν μια σύντομη διακοπή λειτουργίας στις πλατφόρμες της, συμπεριλαμβανομένων των Alexaκαι Prime Video. Οι διακοπές αποκαταστάθηκαν και στη συγκεκριμένη περίπτωση σχετικά άμεσα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.