Περισσότερες από 100 χώρες του κόσμου έχουν πλέον τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας YouTube Shorts, της απάντησης της Google στο TikTok.

To YouTube Shorts ξεκίνησε πέρυσι από την Ινδία, επεκτάθηκε σε 26 χώρες, με άλλες 100 χώρες να προστίθενται στη λίστα.

Το YouTube Shorts θα είναι διαθέσιμο όπου διατίθεται και το YouTube, με την πλατφόρμα της διάδοσης βίντεο σε μικρή διάρκεια, όπως ακριβώς συμβαίνει με το TikTok, το οποίο έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία και είναι λογικό να κεντρίζει το ενδιαφέρον του YouTube, σε τέτοιο βαθμό, ώστε να θέλει να δημιουργήσει τον ανταγωνιστή του.

Ένα στοιχείο που τονίζει ως πλεονέκτημα του το YouTube Shorts είναι το γεγονός ότι βρίσκεται ενσωματωμένο στο οικοσύστημα του YouTube και της Google, με links που οδηγούν στα YouTube videos στα οποία βασίστηκε ο δημιουργός για το βίντεο μικρής διάρκειας.

Το TikTok, από τη μεριά του δίνει βίντεο μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας στους χρήστες του, επομένως, εδώ φαίνεται πως δημιουργείται ένα πλαίσιο ανταγωνισμού στον κόσμο του online video.

">

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!