Πολύ σύντομα οι χρήστες του Tik Tok θα μπορούν να αγοράζουν πράγματα απευθείας μέσω των σύντομων βίντεο της εφαρμογής.

Η καναδική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify δήλωσε την Τρίτη ότι οι επιχειρήσεις θα μπορούν να προσθέσουν μια καρτέλα αγορών στα προφίλ τους στο TikTok για να δημιουργήσουν μια «μίνι βιτρίνα» που θα συνδέεται απευθείας με το ηλεκτρονικό τους κατάστημα για ολοκλήρωση αγοράς.

Το εργαλείο αγορών, το οποίο βρίσκεται ακόμη σε δοκιμή, είναι διαθέσιμο σε εμπόρους στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά και θα κυκλοφορήσει σε περισσότερες περιοχές τους επόμενους μήνες. Το Shopify είχε ήδη μια συμφωνία με το TikTok που επέτρεπε στους εμπόρους να δημιουργούν διαφημίσεις βίντεο.

Η αγορά προϊόντων μέσω ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι ακόμη τόσο συνηθισμένη στις ΗΠΑ, αν και το Pinterest και το Instagram που ανήκουν στο Facebook έχουν αναλάβει κάποιες σχετικές πρωτοβουλίες.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η ριάλιτι σταρ Kylie Jenner είναι από τους πρώτους εμπόρους που συμμετείχαν στο πρόγραμμα πουλώντας τη σειρά περιποίησης και καλλυντικών της μέσω του TikTok.