Σε επίπεδα ρεκόρ κινήθηκαν οι καταναλωτικές δαπάνες για περιεχόμενο και αξεσουάρ βιντεοπαιχνιδιών τον Αύγουστο.
Σύμφωνα με σχετικά στοιχεία, οι συνολικές δαπάνες αυξήθηκαν 7% τον προηγούμενο μήνα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Επίσης, από τις αρχές του έτους έως σήμερα, οι δαπάνες έχουν αυξηθεί 13% φθάνοντας στα 37,9 δισ. δολάρια, συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Η αγορά βιντεοπαιχνιδιών αναδείχθηκε σε έναν από τους «κερδισμένους» κλάδους της πανδημίας.
Μάλιστα, οι δύο νέες κονσόλες που κυκλοφόρησαν στην αγορά πέρυσι τον χειμώνα, η Xbox Series X της Microsoft και η PlayStation 5 της Sony Group, συγκέντρωσαν τις προτιμήσεις των καταναλωτών, παρά το γεγονός ότι η προσφορά ήταν περιορισμένη λόγω των προβλημάτων στην παγκόσμια αλυσίδα τροφοδοσίας.
Ενδεικτικά, η PlayStation 5 ήταν αυτή που απέφερε τα μεγαλύτερα έσοδα και 10 μήνες και παραμένει η πρώτη σε πωλήσεις πλατφόρμα PlayStation στην ιστορία.
Η Sony προβλέπει να πωλήσει περισσότερες από 14,8 εκατ. πλατφόρμες PlayStation 5 στη διάρκεια του τρέχοντος δημοσιονομικού έτους. Το πρώτο σε πωλήσεις παιχνίδι τον Αύγουστο ήταν το Madden NFL 22 της Electronic Arts και ακολούθησε το Ghost of Tsushima της Sony.