ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Οι πέντε πιο συχνές αναζητήσεις στο Google για τα επίμαχα ζητήματα του… έρωτα

Οι πέντε πιο συχνές αναζητήσεις στο Google για τα επίμαχα ζητήματα του… έρωτα

Αυτές είναι οι πέντε πιο δημοφιλείς αναζητήσεις στο Google, σχετικά με τα επίμαχα ζητήματα που αντιμετωπίζουμε στην προσωπική μας ζωή.

Τι είναι το ghosting?

Οι περισσότεροι προσπαθούν να καταλάβουν αν το άτομο που τους ενδιαφέρει όντως εξαφανίστηκε μια και καλή από τη ζωή τους, χωρίς να απαντά σε μηνύματα και κλήσεις. Η αναζήτηση του εν λόγου όρου αυξήθηκε κατά 421% στη Google που σημαίνει ότι υπάρχουν πάρα πολλοί τύποι γυναίκας αλλά και άνδρα που τους αποκαλούμε ghosts. Αν και εξήγηση υπάρχει και κατά κύριο λόγο πρόκειται για δειλία να αντιμετωπίσουν τον αντίκτυπο που έχει η κακή τους συμπεριφορά στους άλλους.

Τι είναι το gaslighting;

Προέρχεται από την ομώνυμη ταινία “Gaslight”, κατά την οποία ένας χειριστικός σύζυγος πείθει τη γυναίκα του να αμφισβητεί συνέχεια τις σκέψεις, τις δράσεις και τις αναμνήσεις της με σκοπό να μπορεί να ασκεί έλεγχο πάνω της. Εδώ έχουμε τη δεύτερη δημοφιλέστερη ερώτηση με 416% αύξηση στις αναζητήσεις και αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για μέθοδο που κάποιοι οικειοποιούνται σε οποιαδήποτε σχέση, ερωτική, φιλική, οικογενειακή, ακόμη και επαγγελματική.

Τι είναι το bread crumbing;

Η συγκεκριμένη ερώτηση στην Google σημείωσε άνοδο κατά 333%. Αφορά άτομα τα οποία στέλνουν μηνύματα ή σχολιάζουν κάτω από φωτογραφίες ή ποσταρίσματα στα social media ώστε να δείξει στο άτομο που έχει αναρτήσει κάποια φωτογραφία για παράδειγμα ότι το σκέφτεται.

Οι γνώστες υποστηρίζουν πως λίγο πολύ όλοι μας επιδιδόμαστε σε αυτό. Επειδή όμως, οι προθέσεις εύκολα παρεξηγούνται αφού ο παραλήπτης του δήθεν ενδιαφέροντος μπορεί όντως να ενδιαφέρεται, οι ειδικοί συστήνουν να ακολουθούμε τον κανόνα των τριών μηνυμάτων.

Αν δηλαδή μέσα σε 3 φορές που έχουμε κάνει μια αρκετά ικανοποιητική κουβέντα δεν ειπωθεί τίποτα για συνάντηση, καλό είναι να ξέρουμε μέσα μας ότι δεν πρέπει να πάρουμε τίποτα στα σοβαρά. Για να προφυλάξουμε τον εαυτό μας κυρίως.

Να κάνω έρωτα στο πρώτο ραντεβού;

Εκτός από τη νέα ορολογία, συχνή και διαχρονική είναι η ερώτηση για το αν πρέπει να κάνει κάποιος έρωτα στο πρώτο ραντεβού. Ερώτηση με 313% αύξηση στις αναζητήσεις, με τις απόψεις γύρω από το θέμα να διίστανται.

Για τους ειδικούς το να κάνεις έρωτα στο πρώτο ραντεβού δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα υπάρξει και σχέση στη συνέχεια.

Εξαρτάται περισσότερο από το πόσο αμοιβαία είναι η έλξη, τη φάση που περνούν και οι δύο και κυρίως τη χημεία μεταξύ τους.

Να βγω με τον/τη συνάδελφο;

Η ερώτηση αυτή αυξήθηκε κατά 281%. Αυτό που παλαιότερα θεωρούνταν και θέμα ταμπού πλέον δεν υφίσταται και αυτό αποδεικνύεται και από τις αναζητήσεις στη Google.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Για κάποιους μια τέτοια κίνηση θεωρείται αντιεπαγγελματική με επιπτώσεις στην εργασία και των δυο. Για άλλους, ιδιαίτερα στην εποχή του κορωνοϊού, η συχνή επαφή μέσα στο εργασιακό περιβάλλον δημιουργεί μεγαλύτερη ασφάλεια για να αναπτυχθεί μια σχέση από το γεγονός να προσπαθήσει κάποιος να κάνει κάποια γνωριμία και στη συνέχεια σχέση με ένα άτομο που γνώρισε σε ένα μπαρ ή στο διαδίκτυο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.