Ο εγκλεισμός λόγω κορωνοϊού εκτόξευσε τον αριθμό των εφαρμογών που εγκαθιστούσαν οι άνθρωποι στα τηλέφωνά τους, ενώ ακόμα και τώρα τα κέρδη συνεχίζουν να αυξάνονται.
Από τον Ιούλιο έως το Σεπτέμβριο, οι χρήστες έχουν ξοδέψει συνολικά $33.6 δισεκατομμύρια σε Google Play Store και Apple App Store σε εφαρμογές, in-app αγορές και συνδρομές, σημειώνοντας 15.1% αύξηση σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Το App Store της Apple είναι το πιο κερδοφόρο με $21.5 δισεκατομμύρια, ενώ τo Play Store της Google είναι στα $12.1 δις. Τα δεδομένα όμως της Sensor Tower αποκαλύπτουν και ποια είναι η πιο κερδοφόρα εφαρμογή παγκοσμίως. Συνολικά στα δύο app stores λοιπόν, το TikTok καταλαμβάνει την πρώτη θέση με 3 δισεκατομμύρια εγκαταστάσεις, ενώ έγινε η πρώτη εφαρμογή που το καταφέρνει αυτό πέρα από τις εφαρμογές του Facebook.
Ο τομέας του gaming τώρα σημείωσε αύξηση 7.7% στα ποσά που ξοδεύουν οι χρήστες, φτάνοντας τα $22.4 εκατομμύρια. Εδώ το προβάδισμα έχει το Google Play Store με $13.1 δις και το δεύτερο Apple App Store έρχεται με $9.3 δις.
Τα ηνία στη συνολική αποτίμηση των δύο app stores κρατάει το PUBG Mobile της Tencent, το οποίο έχει συγκεντρώσει έσοδα άνω των $5 δισεκατομμυρίων. Αξίζει να σημειωθεί πως στη μέτρηση συμπεριλαμβάνεται και το Game for Peace, η κινεζική έκδοση του παιχνιδιού. Η Tencent κυριαρχεί στα έσοδα με το Honor of Kings να βρίσκεται στη δεύτερη θέση.