Το The Verge παρουσίασε την ετήσια «έρευνα εμπιστοσύνης» που δείχνουμε απέναντι στα τεχνολογικά brands.
Εκείνο που προκάλεσε τη μεγαλύτερη έκπληξη, είναι πως τείνουμε να εμπιστευόμαστε τυφλά τη Google και να την προτιμάμε συγκριτικά με την Amazon, τη Microsoft και την Apple, και ο λόγος είναι απλός!
Το επόμενο «άξιο εμπιστοσύνης brand » στη λίστα, είναι το YouTube, που ανήκει επίσης στη Google! Εάν σκεφτεί κανείς ότι σχεδόν όλοι λατρεύουμε τα iPhones και πολλά από τα ψώνια μας τα κάνουμε μέσω της Amazon, τα αποτελέσματα της έρευνας που ανεβάζουν τη Google στον «θρόνο», προκαλούν εντύπωση.
H Google δεν θεωρείται ότι παραβιάζει την ιδιωτικότητα των χρηστών της και η μηχανή αναζήτησης αν χρησιμοποιηθεί σωστά, δεν παραπληροφορεί όπως άλλες κοινωνικές πλατφόρμες. Ασφαλώς, και η Google συλλέγει προσωπικά δεδομένα αλλά ο μέσος χρήστης δεν φαίνεται να δίνει ιδιαίτερη σημασία σε αυτό.
Υπάρχει ένας πολύ συγκεκριμένος λόγος που ο κόσμος προτιμάει τη Google. Στην καθημερινότητά μας, λειτουργεί ως η «εύκολη προεπιλογή». Η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης, η προεπιλεγμένη υπηρεσία των emails, ο προεπιλεγμένος web browser, είναι οι πιο σωτήριες λύσεις της τελευταίας στιγμής όταν θέλουμε οδηγίες για τον δρόμο, για να βρούμε το κοντινότερο εστιατόριο ή να κλείσουμε το επόμενο ταξίδι μας.
Για κάθε απλή και καθημερινή μας σκέψη, η Google είναι ακριβώς εκεί για να δώσει τη λύση με τον πιο γρήγορο τρόπο. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν, που για οτιδήποτε μας ρωτούν, απαντάμε μηχανικά “Google it!”. H Apple μπορεί να έχει κυκλοφορήσει στην παγκόσμια αγορά τα πιο δημοφιλή κινητά, αλλά το iPhone δεν «προεπιλέγει» πράγματα για εμάς. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που επιλέγουν να μην αγοράσουν iPhone ή Mac και πολλοί ακόμη που αγοράζουν από το Target και όχι από την Amazon.
Μπορεί η Apple να είναι η μεγαλύτερη τεχνολογική εταιρεία στον κόσμο και η Amazon το μεγαλύτερο παγκόσμιο website για το Online shopping, αλλά κανείς δεν θα σκεφτεί να χρησιμοποιήσει τη μηχανή αναζήτησης της Microsoft. Γι’ αυτό, το 90% των ανθρώπων εμπιστεύονται περισσότερο τη Google και το 70% πιστεύουν ότι έχει θετική επιρροή στην κοινωνία.