ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Τιμή και Δόξα στους Ίκαρους της Κωνσταντινούπολης!
prodeals

Τέλος στην «μονομαχία» ανάμεσα σε Instragram και Twitter μετά από 9 χρόνια

To χρονικό της κόντρας

Τέλος στην «μονομαχία» ανάμεσα σε Instragram και Twitter μετά από 9 χρόνια

Δύο από τα κορυφαία κοινωνικά δίκτυα του κόσμου, Instagram και Twitter έθαψαν το τσεκούρι του πολέμου και διέλυσαν μια «αρχαία» κόντρα.

Την περασμένη Τετάρτη 3/11, το Instagram εξέδωσε μια ανακοίνωση την οποία επεξεργαζόταν εδώ και εννέα χρόνια πριν. Από το 2012, οι φωτογραφίες του Instagram που κοινοποιούνται στο Twitter εμφανίζονται μόνο ως σύνδεσμοι απλού κειμένου. Χωρίς δηλαδή το γνωστό preview που έχει κάθε μουλτιμίντια λινκ. Από εδώ και στο εξής αυτό παύει να ισχύει, οι σύνδεσμοι του Instagram θα περιλαμβάνουν μια προεπισκόπηση της εικόνας, ακριβώς όπως συνέβαινε πριν από την πώληση του δημοφιλούς social media στο Facebook (πλέον Meta).

Πώς ξεκίνησε η αρχαία κόντρα

Όταν κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2010, το Instagram ήταν ίσως ο ευκολότερος τρόπος για να μοιραστείτε φωτογραφίες στο Twitter. Εκείνη την εποχή, και όπως αναφέρει το Verge, το Twitter δεν μπορούσε καν να φιλοξενήσει φωτογραφίες. Έπρεπε ο χρήστης να τα δημοσιεύσει μέσω υπηρεσιών τρίτων με ονόματα που εμπνέουν εμπιστοσύνη όπως το Yfrog και το Photobucket. Το Instagram, χάρη κυρίως λόγω των φίλτρων του, έγινε γρήγορα ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους για tweet φωτογραφιών.

Υπήρχε επίσης μια προσωπική σύνδεση μεταξύ των ιδρυτών των εφαρμογών. Ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, Jack Dorsey, είχε συνεργαστεί με τον μελλοντικό συνιδρυτή του Instagram, Kevin Systrom, στην προκάτοχο εταιρεία του Twitter, την Odeo, και μετά την κυκλοφορία του Instagram έγινε ένας από τους πιο σημαντικούς υποστηρικτές του. Ο Dorsey ανέβαζε τακτικά στο Twitter φωτογραφίες του στο Instagram με γνωστούς ακόλουθούς του και σύντομα μαζί του προστέθηκαν διασημότητες που έφτασαν στο Twitter, όπως ο Justin Bieber και ο Snoop Dogg. Το Twitter επωφελήθηκε από την εύκολη κοινή χρήση φωτογραφιών. Το Instagram, εν τω μεταξύ, μεγάλωσε γρήγορα τη βάση χρηστών του χάρη μιας λειτουργίας που επέτρεπε στους χρήστες να βρουν τους φίλους τους από το Twitter στην εφαρμογή.

Όλα αυτά άρχισαν να αλλάζουν τον Απρίλιο του 2012, όταν το Facebook αγόρασε το Instagram για 715 ​​εκατομμύρια δολάρια. Το Twitter είχε επίσης προσπαθήσει να αγοράσει την εταιρεία, αλλά έχασε από τον Mark Zuckerberg. Ο Dorsey πήρε προσωπικά την απώλεια και σταμάτησε να δημοσιεύει για πάντα στο Instagram. Λίγους μήνες αργότερα, το Twitter απέκλεισε την πρόσβαση του Instagram στο preview των φωτογραφιών, εμποδίζοντας τους χρήστες να βρουν γρήγορα τους φίλους τους εκεί.

Το tweet, το τανγκό και το ραντεβού για πίτσα και κρασί

Μετά πέρασαν εννέα χρόνια. Οι συνιδρυτές του Instagram εγκατέλειψαν το Facebook το 2018. Μέχρι τότε, το Instagram είχε φτάσει το 1 δισεκατομμύριο χρήστες, οι περισσότεροι από τους οποίους ήταν νεότεροι από τους ομολόγους τους στο Facebook. Το Twitter εισήλθε σε μια εκτεταμένη περίοδο αδράνειας που άρχισε να ξεπαγώνει μόλις τα τελευταία δύο χρόνια, όταν η εταιρεία πρόσθεσε εκατοντάδες υπαλλήλους και άρχισε να αποστέλλει γρήγορα νέα προϊόντα υπό τον επικεφαλής του προϊόντος Kayvon Beykpour.

«Κάθε τόσο, η απαγόρευση των προεπισκοπήσεων συνδέσμων στο Twitter εμφανιζόταν εσωτερικά» είχε αναφέρει, ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri σε μια συνέντευξη. Κάποτε ο Ντόρσεϊ του έστειλε ένα άμεσο μήνυμα ρωτώντας αν μπορούσαν να το λύσουν. Υπήρχαν όμως πάντα υψηλότερες προτεραιότητες προς αντιμετώπιση και ορισμένες παρατεταμένες ανταγωνιστικές ανησυχίες. Το Twitter και το Instagram ανταγωνίζονται πιο άμεσα για την κοινή χρήση φωτογραφιών στην Ιαπωνία, για παράδειγμα.

Μέχρι που ένα tweet δημοσιογράφου του Verge οδήγησε σε ένα ιστορικό ραντεβού. Ο Casey Newton τουίταρε για το ζήτημα με το Instagram και το Twitter, ο Beykpour έγραψε ότι «ένα τανγκό χρειάζεται δύο» και ο Mosseri ανέβασε ένα jif με έναν άνδρα να χορεύει μόνος του στην κουζίνα του.

Μετά τα δημόσια reactions από Beykpour και Mosseri ήρθε και το κανονικό ραντεβού στην αυλή του Bruce Falck (επικεφαλής προϊόντων εσόδων για το Twitter) για πίτσα.

Πριν από τη θέση του στο Twitter o Falck, ήταν Διευθύνων Σύμβουλος μιας εταιρείας τεχνολογίας διαφημίσεων που ονομαζόταν Turn, όπου γνώρισε έναν πρώην υπάλληλο ονόματι Vishal Shah, ο οποίος έφυγε λίγο πριν αναλάβει ο Falck. Ο Shah έγινε επικεφαλής του προϊόντος στο Instagram. από τον Αύγουστο, ο τίτλος του είναι αντιπρόεδρος του metaverse.

Μετά την ανταλλαγή τάνγκο στο Twitter, οι δυο τους επικοινώνησαν για να δει αν αυτός και τα αφεντικά τους θα μπορούσαν να συζητήσουν. Ήταν Μάιος και οι ανησυχίες για τον COVID εξακολουθούσαν να σιγοβράζουν. Και έτσι, αντί να συναντηθούν σε ένα εστιατόριο, οι τέσσερις συναντήθηκαν για πίτσα στην πίσω αυλή του Falck.

Ο Beykpour και ο Mosseri είχαν συναντηθεί τυχαία στο παρελθόν, μεταξύ άλλων και μία φορά σε ένα αεροπλάνο αλλά δεν είχαν περάσει ποτέ πολύ χρόνο μαζί μέχρι εκείνο το βράδυ.

Στο τέλος, ήταν ο Beykpour που έθιξε το θέμα.

«Πήραμε λίγο κρασί, είχαμε μερικά λουκάνικα και μετά το ανέφερα τελικά», είπε ο Beykpour. «Το Instagram δεν είχε “φιλοσοφική” αντίρρηση για την εμφάνιση φωτογραφιών στο timeline».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πλέον το νερό έχει μπει στο αυλάκι και μένει να φανεί για πόσο θα κρατήσει αυτή η ξαναζεσταμένη σχέση μεταξύ των δύο κολοσσών των social media.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.