Η Xiaomi ξόδεψε τρία χρόνια και πολλές χιλιάδες ευρώ για να παρουσιάσει το νέο της λογότυπο, που μοιάζει απόλυτα με το προηγούμενο.
Τα social media τρολάρουν την κινεζική εταιρεία κατασκευής κινητών τηλεφώνων Xiaomi για το νέο της logo που είναι… σχεδόν πανομοιότυπο με το παλιό.
Η εταιρεία παρουσίασε αυτήν την εβδομάδα το νέο της logo. Μόνο που, όπως διαπίστωσαν οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το λογότυπο ελάχιστα διαφέρει από το προηγούμενο.
Για την ακρίβεια, τα χρώματα παραμένουν τα ίδια, λευκά γράμματα σε πορτοκαλί φόντο, όπως και η γραμματοσειρά και μόνο το πλαίσιο διαφοροποιείται ελαφρώς αφού είναι πιο στρογγυλεμένο απ’ό,τι το προηγούμενο.
Πολλοί χρήστες σαρκαστικά σχολίασαν πως ο συνιδρυτής της εταιρείας και διευθύνων σύμβουλος Λέι Τζουν «εξαπατήθηκε και θα πρέπει να καλέσει την αστυνομία» δεδομένου του ότι το χρειάστηκαν τρία χρόνια (!) και 305.000 δολάρια (δύο εκατομμύρια γιουάν) για το σχεδιασμό του νέου logo.
«Θα μπορούσα να το κάνω με 20.000 γιουάν» γράφει ένας χρήστης, «ή με 2.000» προσθέτει ένας δεύτερος.
Ο Ιάπωνας graphic designer, Κένια Χάρα που δημιούργησε το νέο λογότυπο, πάντως, υπεραμύνεται της έμπνευσής του, χαρακτηρίζοντάς τη ως την “τέλεια ισορροπία μεταξύ τετραγώνου και κύκλου” που αποτυπώνει το “εσωτερικό πνεύμα” της εταιρείας.