Το πιο αστείο στις «δημοσκοπήσεις» για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι ερωτώνται και οι νεοδημοκράτες αν «πρέπει να είναι υποψήφιος;»!
prodeals.gr

Νέα ανακάλυψη: Μια αδρανή μαύρη τρύπα – Έννέα φορές πιο μεγάλη από τον Ήλιο

Οι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι είναι η πρώτη μαύρη τρύπα «αστρικής μάζας» που έχει εντοπιστεί έξω από τον Γαλαξία μας

Νέα ανακάλυψη: Μια αδρανή μαύρη τρύπα – Έννέα φορές πιο μεγάλη από τον Ήλιο

Μια ομάδα ερευνητών – γνωστή ως «αστυνομία της μαύρης τρύπας» έχοντας απομυθοποιήσει το πόσο συχνά ακούμε για ανακαλύψεις γύρω από αυτές – έψαξε σχεδόν 1.000 αστέρια του νεφελώματος  Ταράντουλα στον αστερισμό Ντοράντο πριν το εντοπίσει.

Ισχυρίζονται ότι αυτή είναι η πρώτη αδρανής μαύρη τρύπα «αστρικής μάζας» που έχει εντοπιστεί έξω από τον Γαλαξία μας.

Οι μαύρες τρύπες αστρικής μάζας σχηματίζονται όταν τα τεράστια αστέρια φτάνουν στο τέλος της ζωής τους και καταρρέουν υπό τη δική τους βαρύτητα.

Η μαύρη τρύπα θεωρείται «αδρανής» εάν δεν καταβροχθίζει ενεργά την ύλη και, ως αποτέλεσμα, δεν εκπέμπει φως ή άλλη ακτινοβολία.

Η ανακάλυψη έχει παρομοιαστεί με την εύρεση «βελόνας σε άχυρα», καθώς οι αδρανείς μαύρες τρύπες είναι γνωστό ότι είναι δύσκολο να εντοπιστούν επειδή δεν αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους.