Ο CEO της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, κάθε πρωί πηγαίνει για σερφ, καθώς όπως λέει, τον βοηθά να αντιμετωπίζει τα κακά νέα που παίρνει κάθε μέρα, τα οποία νιώθει σαν «μπουνιά».
«Όταν είσαι εκεί έξω στο νερό, είναι αρκετά δύσκολο να εστιάσεις σε ο,τιδήποτε άλλο», είπε ο Ζάκερμπεργκ στο The Tim Ferriss Show. «Όταν είσαι πάνω στη σανίδα, εστιάζεις στο να βεβαιωθείς ότι θα παραμείνεις πάνω στη σανίδα και δεν θα κάνεις κάτι λάθος».
Ο ιδρυτής του Facebook εξήγησε ότι λίγο αφότου ξυπνήσει το πρωί, τσεκάρει τα email του σχετικά με τα όσα συμβαίνουν στην εταιρεία. Όπως λέει, συνήθως είναι «αρκετά κακά νέα και νέα πράγματα τα οποία πρέπει να απορροφήσω».
Μετά από αυτό, δεν θα μπορούσε να πέσει με τα μούτρα στη δουλειά γιατί «είναι σχεδόν σαν να μου ρίχνουν μια μπουνιά με έναν τόνο από νέες πληροφορίες».
Για να έρθει σε μια καλή νοητική κατάσταση, ο Ζάκερμπεργκ άρχισε να ασχολείται με το foiling, δηλαδή με το σερφ πάνω σε μία σανίδα hydrofoil, η οποία σηκώνει τον χρήστη της πάνω από την επιφάνεια του νερού.
Βέβαια, αυτό το χόμπι του έκανε το ίντερνετ να γελάσει αρκετές φορές μαζί του. Πέρυσι, την 4η Ιουλίου, ο Ζάκερμπεργκ υπέστη ανελέητο τρολάρισμα στα social media όταν ανέβασε ένα βίντεο που τον έδειχνε να σερφάρει σε μία λίμνη κρατώντας την αμερικανική σημαία.
Και τον προηγούμενο χρόνο, είχε γίνει και πάλι το επίκεντρο memes και κοροϊδευτικών σχολίων όταν παπαράτσι τον φωτογράφησαν να κάνει σερφ φορώντας στο πρόσωπό του μία χοντρή στρώση λευκού αντιηλιακού.
Το βέβαιο είναι ότι ο Ζάκερμπεργκ, ο 15ος πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου, με περιουσία 81 δισ. δολαρίων, έχει πολλά πράγματα που του προκαλούν στρες.
Η μετοχή της Meta έχει χάσει το ένα τρίτο της αξίας της αφότου ανακοίνωσε τα εταιρικά της αποτελέσματα, τα οποία έδειξαν ότι το Facebook χάνει νεαρούς χρήστες έναντι του TikTok και του Snapchat.
Με την πτώση της μετοχής, πολλοί υπάλληλοι της εταιρείας, που λαμβάνουν stock options σαν κίνητρο για να παραμείνουν στη θέση τους, αρχίζουν να κοιτάζουν προς την έξοδο.
Και βέβαια, η Meta προσπαθεί πάντα να αμυνθεί απέναντι στις κατηγορίες ότι γνώριζε πως το Facebook και το Instagram βλάπτουν τους νεαρούς χρήστες, αλλά δεν έκανε τίποτα για να το αντιμετωπίσει.