Στην Δεξιά η «πίτα» είναι μεγάλη και θα μεγαλώσει κι άλλο. Αλλά στην ιδεολογική Δεξιά... όχι σε «τελοπόν»
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€
prodeals.gr

Κινέζοι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι ανακάλυψαν μέθοδο εντοπισμού μαχητικών F-35 χρησιμοποιώντας το Starlink του Έλον Μασκ!

Ακόμη το πρόγραμμα βρίσκεται σε πειραματική βάση

Κινέζοι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι ανακάλυψαν μέθοδο εντοπισμού  μαχητικών F-35 χρησιμοποιώντας το Starlink του Έλον Μασκ!

Κινέζοι ερευνητές ισχυρίζονται ότι χρησιμοποιώντας την ακτινοβολία που εκπέμπεται από το δορυφορικό σύμπλεγμα Starlink της  SpaceX, μπορούν να ανιχνεύσουν εχθρικά μαχητικά αεροσκάφη που ενσωματώνουν τεχνολογία  stealth, όπως τα F-35, τα F-22 ή τα βομβαρδιστικά B-2.

Όπως αναφέρει η South China Morning Post, η ομάδα χρησιμοποίησε ένα απλό drone της DJI τύπου Phantom 4 Pro ως ομοίωμα  ενός μαχητικού stealth (περίπου το ίδιο RCS) για ένα πείραμα.

Χρησιμοποιώντας ένα επίγειο σύστημα ραντάρ, η ομάδα εντόπισε το μικροσκοπικό drone χάρη στην ακτινοβολία που εκπεμπόταν  από έναν δορυφόρο Starlink, ο οποίος βρισκόταν πάνω από τις Φιλιππίνες εκείνη τη στιγμή.

Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι τα αεροσκάφη stealth έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι λιγότερο ορατά στα ραντάρ και να αντανακλούν σε άλλες κατευθύνσεις –πλην της πηγής της-  την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία χάρη στη σχεδίασή τους.

Η ομάδα ισχυρίζεται ότι η νέα της μέθοδος ανίχνευσης «δεν επηρεάζεται από την σχεδίαση ή και το υλικό που είναι κατασκευασμένο το αεροσκάφος», σύμφωνα με το έγγραφο των ερευνητών που δημοσιεύτηκε τον περασμένο μήνα στο Journal of Signal Processing, όπως αναφέρεται από το SCMP.

Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα θα μπορούσε να «παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα στον εντοπισμό μικρών στόχων και στόχων μυστικότητας», σε ένα πιθανό πλεονέκτημα για τον κινεζικό στρατό στο πεδίο της μάχης.

Η βασική ιδέα πίσω από την κινεζική μέθοδο είναι ότι όταν ένα αεροσκάφος περνά μεταξύ ενός δορυφόρου και μιας κεραίας ραντάρ στο έδαφος, μπορεί να διασκορπίσει τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που εκπέμπει ο δορυφόρος  δημιουργώντας  κυματισμούς που μπορούν να ληφθούν από το επίγειο ραντάρ για τον εντοπισμό στόχων.

Χάρη στους χιλιάδες δορυφόρους Starlink που έχουν εκτοξευθεί από το SpaceX μέχρι στιγμής, οι επιστήμονες ελπίζουν τώρα να χρησιμοποιήσουν διαταραχές στα ραδιοσήματα υψηλής συχνότητας για την παρακολούθηση αεροσκαφών stealth.

Το 2022, η South China Morning Post ανέφερε ότι Κινέζοι ερευνητές ανέπτυξαν τρόπους για να καταρρίπτουν τους δορυφόρους Starlink, εάν αυτοί αποτελούσαν ποτέ απειλή για την εθνική ασφάλεια. Προφανώς τώρα θα το ξανασκεφτούν.

Προς το παρόν, η ομάδα έχει δοκιμάσει τη μέθοδό της μόνο σε ένα drone που πέταξε σε σχετικά χαμηλά υψόμετρα και μένει να δούμε εάν η ακτινοβολία Starlink θα μπορούσε να αποκαλύψει μεγαλύτερους και πιο δύσκολους στόχους, όπως αεροσκάφη stealth.

Άλλωστε, όπως επισημαίνει η SCMP, η Κίνα χρησιμοποιεί ήδη ραντάρ ΟΤΗ για τον εντοπισμό και την παρακολούθηση των αμερικανικών μαχητικών αεροσκαφών.