Η Ιωάννα Τούνη βρίσκεται στην πρώτη θέση των πιο δημοφιλών Ελλήνων influencers, σύμφωνα με έρευνα της Humble.
Η διαφημιστική εταιρεία και digital agency Humble πραγματοποίησε για δεύτερη χρονιά έρευνα για την απήχηση των Ελλήνων influencers στους χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κατέληξε στα εξής αποτελέσματα:
– στην ανοιχτή ερώτηση «ποιος είναι ο αγαπημένος σας Έλληνας influencer» η J.Touni ήταν η πρώτη απάντηση για όλες τις ηλικιακές ομάδες, εκτός από την ηλικιακή ομάδα 13-17 ετών, όπου ήταν η 2η πιο δημοφιλής απάντηση μετά την Dat Lilly.
«Εάν δεν ακολουθείτε την J.Touni, ο διπλανός σας το κάνει»
– ακολουθούν οι Fipster (Φίλιππος Ιωάννου), Dat Lilly (Αγγελική – Ιωάννα Κόκλα), Mairiboo (Μαίρη Συνατσάκη), Cinderella και Unboxholics.
– «Υπήρξε μια ξεκάθαρη πρώτη εξάδα όσον αφορά στους πιο επιδραστικούς influencers στην Ελλάδα, ωστόσο, εκτός από τους 6 κορυφαίους, οι ερωτηθέντες ανέφεραν αρκετούς άλλους influencers, από την Super Kiki μέχρι την Persad και τον JoMode, αλλά και τη Νατάσσα Μποφίλιου» αναφέρει η έρευνα της Humble.
– το φαινόμενο Sabrina Bahsoon ή αλλιώς το κορίτσι του YouTube έγινε viral για τα TikToks της σχεδόν σε μια νύχτα και μέσα σε λίγες εβδομάδες έκλεισε συνεργασίες με MacCosmetics, Valentino, Bentley, BBC και άλλες εταιρείες.
– στην κατηγορία «Τεχνολογία» πιο δημοφιλείς influencer είναι οι Unboxholics
– στην κατηγορία «Μόδα» πρώτη αναδεικνύεται η Ι.Τούνη και ακολουθούν Cinderella και Fosbloque
– στην κατηγορία «Lifestyle» κυριαρχεί επίσης η Ι.Τούνη και ακολουθούν ο Fipster και η Madame Ginger.
Η επιρροή των influencer εξαπλώνεται
Μόλις 1 στους 10 ανθρώπους δήλωσαν ότι δεν παρακολουθούν καθόλου το περιεχόμενο των influencer. Η πλειοψηφία (57%) δήλωσε ότι παρακολουθεί συχνά ή πάντα το περιεχόμενο των influencer.
Σχεδόν 1 στους 2 χρήστες αναζητά influencer που μοιράζονται περιεχόμενο lifestyle ή μόδας. Το φαγητό και η ομορφιά είναι επίσης από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες περιεχομένου που οι χρήστες αναζητούν στους influencer.
Όσο πιο νέος είναι κάποιος τόσο πιο πιθανό είναι να εμπιστευτεί τις συστάσεις των influencer. Στην ερώτηση “Πόσο εμπιστεύεστε τις συστάσεις των influencer” απάντησαν «συχνά» οι νέοι ηλικίας 13-17 ετών σε ποσοστό 38% και οι ηλικίες 18-24 ετών σε ποσοστό 32,9%.
Όπως φαίνεται από την έρευνα, τα νεότερα κοινά τείνουν να εμπιστεύονται τους “mega influencers” (με τους πολλούς followers), ενώ τα μεγαλύτερα σε ηλικία κοινά τείνουν να εμπιστεύονται επίσης μικρο-influencers.
Επίσης, το 59% των ερωτηθέντων απάντησε θετικά στην ερώτηση «Έχετε κάνει ποτέ μια αγορά εξαιτίας της σύστασης ενός influencer;»
Η κυριαρχία του Instagram – Από ποιες εφαρμογές απειλείται
Το 59% των χρηστών του SoMe δήλωσαν ότι ακολουθούν περισσότερους influencer στο Instagram.
Άλλωστε το Instagram είναι το κυρίαρχο σήμερα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες αναδεικνύεται ως «η πιο αγαπημένη πλατφόρμα δικτύωσης» και ακολουθείται από το TikTok (επίσης σε όλες τις ηλιακές ομάδες).
Το 99% των ατόμων 13-24 ετών και το 97% των ατόμων 24-35 ετών δήλωσαν ότι έχουν λογαριασμό στο Instagram.
Σχεδόν 48% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ξοδεύουν πάνω από 2 ώρες ημερησίως στο Instagram.
Όπως διαπιστώνει η έρευνα, «BeReal, Reddit και Twitch είναι οι SoMe πλατφόρμες των νέων ηλικιών (13-24).
Όσο μεγαλύτερος σε ηλικία είναι κάποιος , τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να έχει λογαριασμό στο LinkedΙn και στο Facebook. Για τις νεότερες ηλικίες (13-24) το Instagram και το TikTok είναι σχεδόν εξίσου δημοφιλή.
Για τις μεγαλύτερες ηλικίες (25-35+) το Facebook είναι το 2ο πιο δημοφιλές κοινωνικό μέσο και στην τρίτη θέση βρίσκεται το TikTok».