Κατά καιρούς βλέπουμε και ακούμε για βίντεο που ανεβαίνουν στο TikTok και γίνονται viral. Το ξέρατε, όμως, ότι οι υπάλληλοι του TikTok είναι αυτοί που μπορούν να επιλέξουν αν το βίντεό σας θα γίνει viral ή όχι;
Σύμφωνα με νέα έκθεση του Forbes, οι εργαζόμενοι αποκάλυψαν πως έχουν τη δύναμη να ενισχύουν χειροκίνητα τα κλιπ για να τους δώσουν μεγαλύτερη εμβέλεια στην πλατφόρμα.
Έξι νυν και πρώην εργαζόμενοι του TikTok και της μητρικής εταιρείας ByteDance φέρεται να μίλησαν για ένα χαρακτηριστικό που αναφέρεται εσωτερικά ως «θέρμανση» (heating) και δίνει στους εργαζομένους τη δυνατότητα να κάνουν τα βίντεο να γίνουν viral.
TikTok: Πώς μπορούν οι υπάλληλοί του να επιλέξουν αν ένα βίντεο θα γίνει viral
Αυτό το κάνουν με το πάτημα ενός κουμπιού, το οποίο αναγκάζει τα βίντεο να πηγαίνουν στις σελίδες For You των τυχαίων χρηστών.
«Η λειτουργία “θέρμανσης” αναφέρεται στην ενίσχυση των βίντεο στην τροφοδοσία For You μέσω της παρέμβασης της λειτουργίας για την επίτευξη ενός συγκεκριμένου αριθμού προβολών βίντεο. Οι συνολικές προβολές των “θερμαινόμενων” βίντεο αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο μέρος των ημερήσιων συνολικών προβολών, περίπου 1%-2%, το οποίο μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στις συνολικές βασικές μετρήσεις», αναφέρεται σε εσωτερικό έγγραφο που περιήλθε στην κατοχή του Forbes.
Βέβαια, η TikTok υποστηρίζει ότι ο σκοπός της λειτουργίας είναι «να προωθήσει ποικίλο περιεχόμενο, να προωθήσει σημαντικές πληροφορίες και να υποστηρίξει τους δημιουργούς».
«Προωθούμε κάποια βίντεο για να βοηθήσουμε στη διαφοροποίηση της εμπειρίας περιεχομένου και να παρουσιάσουμε διασημότητες και ανερχόμενους δημιουργούς στην κοινότητα του TikTok», δήλωσε στο Insider εκπρόσωπος του TikTok.
«Μόνο λίγα άτομα, με έδρα τις ΗΠΑ, έχουν τη δυνατότητα να εγκρίνουν περιεχόμενο για προώθηση στις ΗΠΑ και το περιεχόμενο αυτό αποτελεί περίπου το 0,002% των βίντεο στις ροές For You».