Οι αγορές από το διαδίκτυο είναι πλέον πολύ συνηθισμένες ενώ αποτελούν και νέα τάση που συνεχώς αυξάνεται.
Ωστόσο, πολλές φορές μπορεί να αποτελέσουν παγίδα στην οποία μπορεί να πέσει ο οποιοσδήποτε.
Μάλιστα, υπάρχουν τρία πολύ συνηθισμένα λάθη στα οποία μπορεί να πέσεις όταν ψωνίζεις από το ίντερνετ και πολλά παράξενα που μπορεί να σου συμβούν.
Ωστόσο, αν προσέξεις, μπορεί να έχεις μόνο κέρδος και να εξοικονομήσεις χρήματα για να κάνεις, για παράδειγμα, κάτι που αγαπάς περισσότερο όπως το να ταξιδεύεις. Να γνωρίζεις την Ελλάδα και να την εξερευνείς.
Μην εμπιστεύεσαι με κλειστά τα μάτια έναν πωλητή
Θα σου φανεί αυτονόητο αλλά δεν είναι. Αν δεν είναι μεγάλο κατάστημα, φρόντισε να ελέγχεις αν υπάρχει διεύθυνση φυσικού καταστήματος και αν είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα. Αν μπορείς τύπωσε και φύλαξε αυτά τα στοιχεία.
Αν, τώρα, στην ιστοσελίδα δεν υπάρχει η διεύθυνση του πωλητή θα πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός. Επιβεβαίωσε από τις κριτικές την φερεγγυότητα του πωλητή.
Μην εμπιστεύεσαι ψεύτικες κριτικές
Αν δεις σχόλια που μοιάζουν υπερβολικά καλογραμμένα ή μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες κάτω από προϊόντα ίσως πρέπει να πονηρευτείς. Συνήθως αυτά τα σχόλεια συνοδεύονται και από τέλειες φωτογραφίες προφίλ οι οποίες είναι βέβαια ψεύτικες. Μην την πατήσεις και ψάξε λίγο περισσότερο την ποιότητα με αληθινές google κριτικές, για παράδειγμα.
Μην αφήνεις στην τύχη της τη χρέωση
Ένα από τα πιο συχνά λάθη στις ηλεκτρονικές αγορές είναι η λάθος τιμολόγηση χωρίς να το αντιληφθεί ο πελάτης. Αν πληρώνεις με κάρτα, θα πρέπει να κοιτάς πάντα τη χρέωση. Σε αυτό το σημείο είναι, επίσης, σημαντικό να έχεις ελέγξει ότι το κατάστημα έχει τηλέφωνο για να κάνεις τα παράπονά σου.