Χιλιάδες ευρώ κοστίζει το κόστος του να κατέβει κανείς υποψήφιος στις Ευρωκλογές.
Πιο συγκεκριμένα, ο Οδυσσέας Κορακίδης, σύμβουλος επικοινωνίας & διοργάνωσης προεκλογικής καμπάνιας, μίλησε στην κάμερα εκπομπής του MEGA και είπε πως το κόστος ενός υποψηφίου για τις ευρωεκλογές μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 500.000 ευρώ.
Κύριο εργαλείο κάθε υποψηφίου είναι οι διαφημίσεις μέσα από πλατφόρμες. Μάλιστα, ο Γιώργος Φλέσσας, σύμβουλος στρατηγικής & επικοινωνίας, είπε πως για τη διαφήμιση στα social media μπορεί κάποιος να ξοδέψει από 50 έως 1.000 ευρώ την ημέρα.
«Το κόστος για τη διαφήμιση στα social media ξεπερνάει τις 10.000 ευρώ, πρόσθεσε ο Ο.Κορακίδης.
Ο Γ.Φλέσσας στη συνέχεια είπε: «Το κόστος για την αποστολή προεκλογικού υλικού μέσω ΕΛΤΑ μπορεί να φτάσει τις 100.000 ευρώ. Για τη διεκπεραίωση των ταξιδιών και τη διοργάνωση εκδηλώσεων στις περιοδείες, μπορεί κάποιος να πληρώσει από 40.000 έως 100.000 ευρώ.
Κάποιοι υποψήφιοι υποστηρίζονται στις περιοδείες τους από εθελοντές. Μπορεί να έχουν κατά τόπους φίλους, ή μπορεί να μην έχουν και κανέναν».
«Τα έξοδα των εθελοντών στις περιοδείες μπορεί να είναι από 10.000 έως 50.000 ευρώ», κατέληξε ο Ο.Κορακίδης.