Απαρέσκεια προς το «συμβατικό», στρέιτ και σαφή προτίμηση προς το γυναικείο και ανδρικό γκ έι περιεχόμενο καταδεικνύει έρευνα.

Η μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Buzzfeed, οι τρεις δημοφιλέστερες κατηγορίες αναζήτησης για το γυναικείο φύλο ήταν εκείνες με τη λέξη – κλειδί είναι με βάση το διάγραμμα.

Το διάγραμμα παρακάτω δείχνει τις 16 κατηγορίες με τις top αναζητήσεις των Ελληνίδων:

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!