Σίγουρα έχει συμβεί σε όλους μας να μείνουμε έστω και μία στο «διαβάστηκε» και ας μην κρυβόμαστε, δεν νιώσαμε καθόλου όμορφα.
Πέραν του ότι ένας πολύ απλός λόγος είναι πως δεν έχει να προσθέσει κάτι καινούριο στη συζήτηση, η απάντηση ενδέχεται να «κρύβεται» στις ερωτήσεις που στέλνουμε.
1. Το «τι κάνεις;» μήνυμα
Αποτελεί έναν από τους δημοφιλέστερους τρόπους να ανοίξει κανείς κουβέντα με τον άλλον, αλλά ταυτόχρονα και τον πιο «επικίνδυνο», καθώς ενδέχεται να λήξει η συζήτηση στα επόμενα λεπτά.
Εάν ο άλλος δεν έχει διάθεση για συζήτηση, θα απαντήσει το γνωστό «καλά, εσύ;» και κάπως έτσι θα βαλτώσετε.
2. Το μήνυμα «σεντόνι»
Πρόκειται για το γνωστό κατεβατό, ατελείωτο μήνυμα, που για λίγα δεύτερα κόβει την ανάσα του παραλήπτη. Σε κάθε περίπτωση το εν λόγω μήνυμα θέλει χρόνο να διαβαστεί αρχικά και ενδέχεται άλλο τόσο για να κατανοηθεί.
Και ναι, φυσικά και υπάρχει μία μεγάλη πιθανότητα να μην λάβεις ποτέ απάντηση, είτε γιατί δεν θέλει να δώσει άλλη έκταση στο θέμα, είτε γιατί δεν έχει να πει κάτι επ’ αυτού. Καλό είναι τα πολλά λόγια να αποφεύγονται στα μηνύματα και να ειπώνονται κατ’ ιδίαν.
3. Το «ξεκαθάρισμα»
Είναι η συνέχεια του παραπάνω μηνύματος, το μήνυμα που λέει εμμέσως πλην σαφώς «περιμένω απάντηση». Λάθος! Δεν στέλνουμε τίποτα. Περιμένουμε, και ο χρόνος θα μας ανταμείψει. Τώρα το πώς είναι άλλο θέμα.
4. Το «ghosting»
Όλα κυλούσαν όμορφα. Είχατε βρεθεί τουλάχιστον μία φορά και ξαφνικά είναι σα να μην υπήρξε ποτέ. Η εμπειρία λέει πως είτε εμφανίστηκε κάποια πρώην, είτε κάποια άλλη καινούρια ύπαρξη μονοπώλησε το ενδιαφέρον του.
Το εάν θα πρέπει να σε ανησυχήσει το «διαβάστηκε» εξαρτάται από το μοτίβο της μέχρι τώρα επικοινωνίας σας.
Εάν για παράδειγμα μιλούσατε κάθε μέρα με μηνύματα και αυτός ξαφνικά μια μέρα αποφάσισε να εξαφανιστεί μέχρι το επόμενο πρωινό, τότε έχουμε μια συνειδητή παραβίαση μιας συνήθειας που δημιουργήσατε από κοινού. Το τι μπορεί να σημαίνει αυτή η παραβίαση δεν μπορούμε να το ξέρουμε, εάν δεν μας το πει ο ίδιος.
Στην περίπτωση τώρα που η επικοινωνία ήταν εξ’ αρχής τυπική και ενίοτε μονομερής, σίγουρα δεν μπορούμε να έχουμε απαιτήσεις στο μέλλον και πρέπει να αναρωτηθούμε κατά πόσο μας καλύπτει αυτού του είδους η επικοινωνία.