ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πραγματικά είναι κουραστικό άσχετοι και ασήμαντοι άνθρωποι να μιλούν για κρίσιμα θέματα. Ειδικά αν είναι υπουργοί...
prodeals

Η γέφυρα που για να χτιστεί χρησιμοποιήθηκαν 40.000 τόνοι ατσάλι και 125.000 κυβικά μέτρα τσιμέντο! (φωτό)

Η γέφυρα που για να χτιστεί χρησιμοποιήθηκαν 40.000 τόνοι ατσάλι και 125.000 κυβικά μέτρα τσιμέντο! (φωτό)

Όταν πρωτολειτούργησε ήταν η μεγαλύτερη γέφυρα του Ηνωμένου Βασιλείου, η μακρύτερη εκτός ΗΠΑ και η τέταρτη στον κόσμο. Στις παρακάτω φωτογραφίες φαίνεται πώς κατασκευάστηκε η Forth Road Bridge πριν από μισό αιώνα, στη Σκωτία.

Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν για την κατασκευαστική εταιρεία Sir William Arrol & Co που κατασκεύασε και εγκατέστησε τα μεταλλικά μέρη της γέφυρας Forth Road Bridge.

Η ανάγκη για την κατασκευή της ήρθε στο προσκήνιο το 1920 όταν άρχισε να αυξάνεται ο αριθμός των ιδιωτικών αυτοκινήτων.

Οι πρώτες προτάσεις κατατέθηκαν το 1923 και η ιδέα στηρίχτηκε από το υπουργείο Μεταφορών το 1924. Μεσολάβησαν το Κραχ και ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος κι έτσι οι εργασίες έπαυσαν έως το 1947.

Τον Σεπτέμβριο του 1958 η Forth Road Bridge Joint Board επόπτευσε την κατασκευή ενώ η Freeman Fox & Partners, Messrs Mott και Hay & Anderson επέβλεπαν τον σχεδιασμό.

Οι τρεις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες στη Βρετανία την εποχή εκείνη ήταν η Sir William Arrol & Company, The Cleveland Bridge & Engineering Company και Dorman Long (Bridge & Engineering) Ltd που ένωσαν τις δυνάμεις τους για να φτιάξουν την κοινοπραξία ΑCD Bridge Company Ltd.

Οι πρώτοι πυλώνες και από τις δύο πλευρές ολοκληρώθηκαν το 1961 ενώ έως τον Αύγουστο του 1962 48.000 χιλιόμετρα χαλύβδινων συρμάτων είχαν χρησιμοποιηθεί για να φτιαχτούν τα βασικά «καλώδια» της γέφυρας. Σχεδόν 40.000 τόνοι ατσαλιού και 125.000 κυβικά μέτρα τσιμέντου χρησιμοποιήθηκαν για τη κατασκευή της γέφυρας.

Tο συνολικό κόστος πλησίασε τα 27 εκατομμύρια ευρώ και η γέφυρα άνοιξε παρουσία της βασίλισσας στις 4 Σεπτεμβρίου του 1964.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

brdg07brdg06brdg05brdg04brdg03brdg02brdg01brdg000

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.