O Bruce Campell στις αρχές της δεκαετίας του ’70, πλήρωσε κάτι περισσότερο από 25 χιλιάδες δολάρια για να αγοράσει μια έκταση γης στο Όρεγκον.
Όπως δήλωσε στο CNBC Make it, πριν γίνει ηλεκτρολόγος μηχανικός και όταν ήταν 15 μόλις ετών, είχε δει ένα αεροπλάνο στην τηλεόραση και του δημιουργήθηκε η επιθυμία να ζήσει κάποια στιγμή μέσα σε ένα.
Αρκετά χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα το 1999, είχε έρθει η ώρα να ακολουθήσει το όνειρό του. Αλλά δεν ήξερε ακριβώς πως να το κάνει πραγματικότητα, οπότε προσέλαβε μια εταιρεία για να του βρει το αεροπλάνο. «Ήταν ένα λάθος. δεν θα το ξανακάνω. Οι εταιρείες διάσωσης μόνο καταστροφή φέρνουν», δήλωσε. «Αλλά σας συνιστώ να αγοράσετε ένα jetliner εντελώς άθικτο και λειτουργικό, αν εξαιρέσετε την αφαίρεση των κινητήρων».
Μετά από μήνες αναζήτησης, η εταιρεία βρήκε στον Campbell, ένα αεροσκάφος Boeing 727, 200 επιβατών που ήταν 1.066 τετραγωνικά πόδια και ζύγιζε περίπου 31 τόνους. Μετά από μήνες κατάφερε να βρει το Boeing 727 των 200 θέσεων στην Ελλάδα και πλήρωσε 100.000 δολάρια για αυτό.
Το αεροσκάφος αυτό μετέφερε τη σορό του Αριστοτέλη Ωνάση από το Παρίσι, ώστε ο Έλληνας κροίσος να ταφεί στην Ελλάδα, μετά το θάνατό του το 1975.
Το αεροπλάνο πέταξε από την Ελλάδα στο Όρεγκον. Εκεί, αφαίρεσαν τους κινητήρες και το διαμόρφωσαν έτσι ώστε να είναι κατοικήσιμο. Στη συνέχεια ρυμουλκήθηκε στο οικόπεδο του Campbell, μέσω από τους δρόμους και το κέντρο του Χίλσμπορο. Η διαδικασία αυτή κόστισε παραπάνω από το ίδιο το αεροπλάνο, αφού έφτασε τα 120.000 ευρώ.
Ακολούθησε η ανακαίνιση που διήρκησε 2 χρόνια… Ο Campbell ξόδεψε άλλα 15.000 δολάρια για να μετατρέψει το αεροπλάνο σε σπίτι. Πρόσθεσε ένα αυτοσχέδιο ντους, έναν νιπτήρα, ένα φορητό πλυντήριο, ψυγείο και ένα καρότσι σερβιρίσματος από ένα άλλο αεροπλάνο, το οποίο χρησιμοποιεί σαν ντουλάπι για τα τρόφιμά του.
Ωστόσο, κάθε μήνα πρέπει να δίνει συνολικά 370 δολάρια, 220 σε φόρους και άλλα 150 περίπου σε ρεύμα και νερό.