Διέθετε έναν κινητήρα CURTISS-WRIGHT J65-W-3 turbojet, μεταφέροντας ποικιλία φωτομηχανών, ενώ ο οπλισμός του αποτελείτο από 4 πολυβόλα COLT-BROWNING AN-M3 των 0.5 in.

Τον Αύγουστο του 1956 παραλήφθηκε το πρώτο RF-84F, καθιστώντας την Ελλάδα ως την πρώτη χώρα της νοτιοανατολικής πτέρυγας του ΝΑΤΟ που εξοπλιζόταν τότε με αυτό το υπερσύγχρονο στην κατηγορία του αεροσκάφος.

Τα αεροσκάφη εντάχθηκαν στην 348 Μοίρα Τακτικής Αναγνώρισης και στην αρχή της καριέρας τους, τα Thunderflash ήταν άβαφα μέχρι και το 1971, οπότε βάφτηκαν με τα χρώματα της παραλλαγής «Βιετνάμ». Κάποια περίοδο μάλιστα έφεραν το σήμα της 348 ΜΤΑ στο κάθετο σταθερό.

Τα RF-84F αποδείχθηκαν εξαιρετικά αξιόπιστα αεροσκάφη, Στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του ’50 και στα χρόνια της δεκαετίας του ’60 τα ελληνικά RF-84F με πλήρες φορτίο καυσίμου, απογειώνονταν με τη χρήση φιαλών JATO και πετώντας σε ύψη μεγαλύτερα των 20.000 ποδών πραγματοποιούσαν δεκάδες αποστολές φωτοαναγνώρισης πάνω από τα Βαλκάνια.

Σε μία δε μόνο περίπτωση κλήθηκαν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και στην Κύπρο το 1964. Προς τα τέλη της δεκαετίας του ’60 οι πτήσεις πάνω από τις χώρες του παραπετάσματος περιορίστηκαν και τελικά σταμάτησαν.

Παρ’ όλα αυτά εξακολουθούσε να είναι το μοναδικό φωτοαναγνωριστικό αεροσκάφος της Π.Α. με ακτίνα επαρκή και εξοπλισμό σε φωτομηχανές κατάλληλο για τη διενέργεια αποστολών σε μεγάλες αποστάσεις και από μεγάλα ύψη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τα  RF-84F Thunderflash υπηρέτησαν πιστά στο ρόλο της φωτοαναγνώρισης μέχρι την άφιξη των RF-4E Phantom II από τις ΗΠΑ με τα οποία πέταξαν παράλληλα σε αναγνωριστικές αποστολές μέχρι το Μάρτιο του 1991, οπότε και αποσύρθηκαν από την ενεργό δράση.