Ένας πελάτης μπαρ είχε επισκεφθεί το κατάστημα πριν από 10 με 11 χρόνια, αφού ήπιε τα ποτά του, έδωσε τα χρήματα που του ζητήθηκαν και αποχώρησε χωρίς να πληρώσει.
Ωστόσο, ο μπάρμαν έκανε τότε ένα λάθος το οποίο αφού το έφερε στο μνήμη του ο πελάτης, έσπευσε με μία απίστευτη κίνηση να το διορθώσει.
Με ένα γράμμα στο οποίο υπήρχε και το ποσό των 40 ευρώ ο πελάτης έσπευσε να επιστρέψει τα χρήματα που δεν του ανήκουν.
Το γράμμα που δημοσιεύει το zarpanews.gr, αναφέρει: “Ονομάζομαι Αριστοτέλης, δεν γνωριζόμαστε. Πριν κάποια χρόνια, 10 ή 11 ίσως, παρόλο που βρισκόμουν σε αρκετά δύσκολη οικονομική κατάσταση επέλεξα να βγω με μια κοπέλα και ήρθαμε στο μαγαζί σου.
Αφού ήπιαμε cocktails ζήτησα τον λογαριασμό. Το κόστος για αυτά που είχαμε πάρει ήταν 60 ευρώ, εγώ είχα ακριβώς 60 ευρώ, ένα χαρτονόμισμα των 50 ευρώ και ένα των 10 ευρώ. Τα έδωσα στον Bartender και εκείνος προφανώς μπέρδεψε το χαρτονόμισμα των 10 ευρώ, με των 50 ευρώ και μου έδωσε ρέστα 40 ευρώ. Εγώ, τα πήρα» .
Κάποια στιγμή, συνεχίζει, «ξεπετάχτηκε αυτή η ανάμνηση στο μυαλό μου και επειδή είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που έχω πάρει κάτι που δεν μου ανήκει, είτε χρήματα, είτε αντικείμενο, επιθυμώ να το διορθώσω.
Ταπεινά λοιπόν και με σεβασμό σου ζητώ να δεχθείτε αυτά τα 40 ευρώ”».
Η πράξη αυτή του Αριστοτέλη έγινε δεκτή με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό από την διοίκηση του μπαρ και η συνιδιοκτήτρια Μαρίνα Μανωλαράκη, που την γνωστοποίησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξέφρασε την έκπληξη, τη χαρά της, αλλά κυρίως όπως λέει, την αναζωογόνηση της ελπίδας, που στις μέρες μας τείνει να απολεσθεί πλήρως.