Πάνω από πέντε ώρες καθυστέρηση για την αμαξοστοιχία Intercity 54 που ξεκίνησε από την Αθήνα στις 12:22 με προορισμό Λιανοκλάδι και Θεσσαλονίκη και «κόλλησε» στο ύψος της Λιβαδειάς από πρόβλημα στη μάσκα της.
Μεταξύ του μεγάλου όγκου χιονιού, φαίνεται ότι υπήρχαν κι άλλα αντικείμενα, όπως δέντρα και πέτρες που προκάλεσαν ζημιά στην αμαξοστοιχία, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί.
Αναπόφευκτο ήταν να «κολλήσει» και η αμαξοστοιχία 56 που αναχωρούσε κανονικά στις 15:22 από Αθήνα, αλλά δεν μπορούσε να παρακάμψει το προπορευόμενο τραίνο μιας και τα προβλήματα από τον όγκο του χιονιού και τα σπασμένα δέντρα στο ύψος της Βοιωτίας, επηρέαζαν και τις δυο γραμμές.
«Θύματα» της κακοκαιρίας έπεσαν ακολούθως και οι αμαξοστοιχίες Intercity που κατέβαιναν αντίστοιχα από Θεσσαλονίκη. Η 55 «κόλλησε» στην Τιθορέα και η 57 που ακολουθούσε στο Λιανοκλάδι, όπου έφτασε στις 17:30.
Περίπου στις 18:15 η 57 αναχώρησε από το Λιανοκλάδι, ενώ στις 17:50 αναχώρησε από τη Λιβαδειά με μικρές ταχύτητες η αμαξοστοιχία 54, η οποία θα εξυπηρετήσει και τους επιβάτες της επόμενης αμαξοστοιχίας (56).
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το συγκεκριμένο τραίνο (IC 54) έπρεπε να είχε φτάσει Θεσσαλονίκη στις 16:45!
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.