ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Αποκάλυψη: Χωρίς καύσιμα τα εκχιονιστικά της Αττικής Οδού

Ξέμειναν από καύσιμα και εγκλωβίστηκαν

Αποκάλυψη: Χωρίς καύσιμα τα εκχιονιστικά της Αττικής Οδού

Σε έξι κρίσιμα σημεία του δικτύου της – ένα από αυτά στη λεωφόρο Κατεχάκη – φαινόταν να είχε διαθέσιμα 19 εκχιονιστικά μηχανήματα η «Αττική Οδός» χωρίς όμως αυτά να συνεισφέρουν στην κατάσταση που δημιουργήθηκε με την κακοκαιρία Ελπίδα. Το πιο κρίσιμο σημείο όπως φάνηκε ήταν αυτό στον σταθμό της Κατεχάκη, δηλαδή την δυτική περιφερειακή. Όταν ζητήθηκε να διατεθούν τρία εκχιονιστικά από αυτό το σημείο, αντιλήφθηκαν ότι …. δεν είχαν καύσιμα.

Όπως αποκάλυψε ο αστυνομικός συντάκτης Βασίλης Λαμπρόπουλος στο MEGA αυτός ήταν και ένας από τους σοβαρούς λόγους που οδήγησε στην τεράστια ταλαιπωρία των πολιτών και συντέλεσε στο να δημιουργηθεί ένα άνευ προηγουμένου μπάχαλο.

Ξέμειναν από καύσιμα και εγκλωβίστηκαν.

Όταν αντιλήφθηκαν ότι δεν είχαν καύσιμα, οι υπεύθυνοι της πολιτικής προστασίας μαζί με ανθρώπους της αττικής οδού προσπάθησαν να φέρουν καύσιμα, αλλά όταν αυτό έγινε ήταν αργά καθώς πλέον τα εκχιονιστικά μηχανήματα είχαν εγκλωβιστεί.

Τότε έφεραν τέσσερα ή πέντε άλλα εκχιονιστικά μηχανήματα από αυτά που είχε η Αττική Οδός στη Μαλακάσα προκειμένου να συνδράμουν σε εκείνη την περιοχή, για να απεγκλωβίσουν τα εκχιονιστικά της Κατεχάκη, αλλά πλέον ήταν αργά.

Προβλήματα και στη Μήδεια

Εντυπωσιάζει ακόμη η διαπίστωση ότι στη διάρκεια της περσινής κακοκαιρίας «Μήδεια» (σσ. τον Φεβρουάριο του 2021) και πάλι είχαν υπάρξει προβλήματα στην Αττική οδό, κυρίως στο ρεύμα προς Ελευσίνα παρότι τότε η ένταση των φαινομένων ήταν κατά πολύ μικρότερη, ήταν μικρότερη η κυκλοφορία οχημάτων κι υπήρχε μεγαλύτερη χιονόπτωση προς την εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας.

Μάλιστα τότε υπήρχε υποχρεωτική έξοδος των φορτηγών στην Έξοδο 5 στην Περιφερειακή του Αιγάλεω για όσα φορτηγά κινούντο στο ρεύμα προς Ελευσίνα, χωρίς κάτι τέτοιο να υπάρξει φέτος.

Επιπλέον αξιωματικοί της Τροχαίας και στελέχη της Περιφέρειας επεσήμαναν ότι λόγω της λογικής των υπευθύνων της «Αττικής Οδού» να έχουν μεγαλύτερα έσοδα, δεν υπάρχουν εν γένει ενημερώσεις σε ηλεκτρονικούς πίνακες περιφερειακών δρόμων που συνδέονται με τον συγκεκριμένο οδικό άξονα για τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται σε αυτόν.

Κι έτσι οι οδηγοί εισέρχονται σε αυτόν από περιφερειακούς δρόμους, πληρώνουν τα διόδια, χωρίς να γνωρίζουν τι μπορεί ν αντιμετωπίσουν στην συνέχεια.

Τι φαίνεται από την Πυροσβεστική

Όπως συνέβη δηλαδή και την περασμένη Δευτέρα όταν έμπαιναν στην Αττική οδό αγνοώντας ότι υπήρχαν χιλιάδες εγκλωβισμένα οχήματα λόγω της χιονόπτωσης . Και η κατάσταση επιδεινωνόταν κάθε στιγμή. Σύμφωνα με πληροφορίες από ασύρματο οχήματος της Πυροσβεστικής ακούστηκε με σημαντική καθυστέρηση η προτροπή να μην εισέρχονται οχήματα στην «Αττική Οδό».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Χωρίς να γίνει γνωστό τι συνέβαινε για δύο περίπου ώρες στο επιχειρησιακό κέντρο της εν λόγω οδού στην Παιανία όπου υπάρχει πλήρης εικόνα από όσα συμβαίνουν σε κάθε μέτρο της Αττικής Οδού από το πυκνό δίκτυο 233 καμερών ενώ υπάρχουν και 15 ηλεκτρονικοί ενημερωτικοί πίνακες μεταβλητών μηνυμάτων.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.