Σε ενέργειες για να ανακτήσει το κύρος της προχώρησε η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Intermarche, μετά το χάος που προκάλεσε η έκπτωση 70% στα βαζάκια της Nutella, στα τέλη Ιανουαρίου.

Στα καταστήματα επικράτησε πανικός, αφού οι πελάτες έκαναν ό,τι μπορούσαν για να αγοράσουν τη μεγάλη συσκευασία του προϊόντος 1,41 ευρώ, έναντι 4,50 ευρώ που είναι η κανονική τιμή του.

«Έχουμε τώρα υποχρέωση να σταματήσουμε τις προωθητικές ενέργειες με μειώσεις 70% στις τιμές», δήλωσε ο διευθυντής της Intermarche Τιερί Κοτιγιάρ μιλώντας στην εφημερίδα Journal du Dimanche. Μετά το περιστατικό, η Επιτροπή Ανταγωνισμού διέταξε έρευνα για τη νομιμότητα της προσφοράς, δεδομένων και των ιδιαίτερα αυστηρών νόμων στη Γαλλία για τις εκπτώσεις, ενώ την Τετάρτη κατατέθηκε σχετικό νομοσχέδιο.

«Σταματήστε τις προωθητικές ενέργειες»

Ο υπουργός Οικονομίας της Γαλλίας Μπρουνό Λε Μέρ ζήτησε από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ να σταματήσει αυτού του είδους τις προωθητικές ενέργειες.

Άλλωστε, βίντεο που κυκλοφόρησαν στα social media και έδειξαν τη φρενίτιδα ανάγκασαν την εταιρεία να ζητήσει συγνώμη από τους πελάτες της.

«Δράττομαι τις ευκαιρίας να ζητήσω ξανά συγγνώμη από το προσωπικό μας που ταλαιπωρήθηκε. Όμως οι υπερβολές αυτές και η εικόνα της κοινωνίας που μας παρουσίασαν πρέπει να εκληφθούν ως χαρακτηριστικές του πραγματικού πλήγματος που έχει δεχθεί η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών», υπογράμμισε ο Κοτιγιάρ.

Σε κάθε περίπτωση, υποστήριξε ότι δεν είναι η αλυσίδα υπεύθυνοι για τις σκηνές χάους. «Δεν θα θεωρηθούμε υπεύθυνοι για κάτι που είναι απλώς το σύμπτωμα» μιας κατάστασης, εξήγησε.

«Σε συνεργασία με τη Ferrero»

Ο Κοτιγιάρ παραδέχθηκε ότι η προώθηση της Nutella έγινε «σε συνεργασία με την εταιρεία Ferrero», όμως η Intermarche ήταν αυτή που αποφάσισε την τελική τιμή πώλησης. Από την πλευρά της η Ferrero είχε ανακοινώσει ότι «η προωθητική αυτή ενέργεια αποφασίστηκε μονομερώς» από την Intermarche.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα συνεχίσει τις προσφορές της σε άλλα προϊόντα εκτός των τροφίμων, επεσήμανε ο Κοτιγιάρ.