Συγκεκριμένα, η δήμαρχος Δήμητρα Τσανάκα αναφέρει: «Υποχώρησε το οδόστρωμα και όχι οι κολόνες από κάτω. Είναι μία γέφυρα που είναι φτιαγμένη πάνω στη θάλασσα σχεδόν… Υποχώρησε το οδόστρωμα μετά τη διέλευση πολύ βαρέως οχήματος… Τώρα θα περιμένουμε πραγματογνωμοσύνες, θα κάνουμε συσκέψεις, θα δούμε μελέτες, να δούμε τι φταίει… Δε νομίζω να είχε συντηρηθεί τελευταία. Δεν έχει συντηρηθεί καθόλου! Είναι μία γέφυρα φτιαγμένη την εποχή του 90 και δεν είναι φτιαγμένη να περνούν τόσο βαριά οχήματα. Είναι το τρίτο οδόστρωμα στο δήμο Καβάλας που υποχωρεί μετά από διέλευση βαρέων οχημάτων«.
Για το ποιος έχει αρμοδιότητα για τη συγκεκριμένη γέφυρα, η δήμαρχος λέει :
«Η γέφυρα είναι εθνικό δίκτυο και αμφισβητούμενο, στην γκρίζα ζώνη. Η συντήρηση του εθνικού δικτύου μέσα στον αστικό ιστό είναι του Δήμου. Άλλο όμως συντηρώ δρόμους και άλλο συντηρώ γέφυρες. Εμείς από γέφυρες δε γνωρίζουμε όπως καταλαβαίνετε.
Εφόσον είναι εθνικό δίκτυο, υποτίθεται ότι ανήκει στο Δήμο Καβάλα. Αλλά δεν ξέρουμε από γέφυρες. Πριν δύο χρόνια είχαμε καλέσει την Εγνατία Οδό να το δει από κάτω να κάνει μία αυτοψία… στις κολόνες της γέφυρας. Άντεχαν ακόμα όπως άντεξαν και τώρα, οι κολόνες δεν έπαθαν τίποτα, το οδόστρωμα άνοιξε».
Ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θεόδωρος Μαρκόπουλος από την άλλη, κάνει το σταυρό του που δεν υπήρχαν τραυματίες…
«Ευτυχώς δε θρηνήσαμε θύματα… Εμείς δεν έχουμε καμία αρμοδιότητα και καμία ευθύνη για το συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου. Αλλά αν μας ζητηθεί από το Δήμο, θα συνδράμουμε με κάθε μέσο. Είναι ευθύνη του Δήμου οι γέφυρες του δρόμου»