Ένα αν μη τι άλλο ασυνήθιστο περιστατικό έλαβε χώρα σε ζαχαροπλαστείο στη Λάρισα.
Μία γυναίκα επισκέφθηκε το συγκεκριμένο ζαχαροπλαστείο για να αγοράσει γλυκά, και ο λογαριασμός της ανήλθε σε μερικές δεκάδες ευρώ. Η υπάλληλος που την εξυπηρέτησε, έβαλε τα γλυκά στα κουτιά, εν συνεχεία τα κουτιά σε μία σακούλα και της τα παρέδωσε ζητώντας το αντίτιμο.
Σύμφωνα με το onlarissa.gr, η πελάτισσα ζήτησε απόδειξη ενοχλημένη από το γεγονός πως η πωλήτρια ξέχασε να κόψει το φορολογικό παραστατικό. «Μα κυρία μου… σας έκανα δώρο τη σακούλα! Σας γλιτώνω από το κόστος να την αγοράσετε», ήταν η απάντηση που έλαβε από την υπάλληλο.
«Μα είναι δυνατό να συμψηφίζετε τα 10 λεπτά του ευρώ με την μη έκδοση απόδειξης; Όχι, προτιμώ να πληρώσω τη σακούλα και να πάρω και την απόδειξη!», απάντησε φανερά σοκαρισμένη η γυναίκα, που εν τέλει έφυγε κερδίζοντας την απόδειξη που της έκοψε με… τα χίλια ζόρια η υπάλληλος!
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.