Τεράστια προβλήματά έχουν δημιουργηθεί στις εταιρίες κούριερ, λόγω του τεράστιου όγκου παραγγελιών που έχουν συσσωρευτεί το τελευταίο χρονικό διάστημα.
Αυτή την στιγμή οι καταναλωτές είναι στα κάγκελα ενώ από την πλευρά τους οι εταιρείες ταχυμεταφορών υποστηρίζουν ότι έχουν κάνει σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό, αλλά ο όγκος των παραγγελιών είναι τεράστιος.
Και αν στο πρώτο lockdown υπήρχε ο αιφνιδιασμός, το δεύτερο όμως ήταν αναμενόμενο, καθώς ελλείψει εμβολίου το καλοκαίρι που μεσολάβησε όλοι περίμεναν την έλευση του δεύτερου κύματος της πανδημίας το φθινόπωρο.
Δυστυχώς η πλειονότητα των εταιρειών ταχυμεταφοράς δεν προχώρησε στις απαιτούμενες επενδύσεις αν και γνώριζε ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει πλέον τη φιλοσοφία της αγοράς και η ζήτηση λόγω ενδιάμεσων εκπτώσεων, Black Friday και Χριστουγέννων, θα είναι ιδιαίτερα μεγάλη.
Όπως υποστηρίζουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών, η κατάσταση είναι ακόμα πιο δύσκολη σε σύγκριση με την πρώτη καραντίνα (Μάρτιος – Απρίλιος), καθώς σήμερα είναι ανοιχτοί πολλοί από τους πελάτες τους (βιομηχανία, χονδρεμπόριο κ.ά.), ενώ λόγω των γιορτών ο όγκος έχει αυξηθεί σημαντικά.
Ως εκ τούτου και οι τέσσερις μεγάλες εταιρείες ταχυμεταφορών, βάσει μεριδίου αγοράς, η ACS, η Γενική Ταχυδρομική, η ΕΛΤΑ Courier και η Speedex, είχαν καταστήσει σαφές εδώ και μέρες μέσω ανακοινώσεων ότι δεν θα είναι δυνατόν να αποφευχθούν οι καθυστερήσεις.
Όσοι για τους χρόνους παράδοσης; Άγνωστοι! Η αισιόδοξη πρόβλεψη της αγοράς κάνει λόγο για μια εβδομάδα ενώ η απαισιόδοξη… 2021!
Σύμφωνα με στοιχεία της ACS, η εταιρεία από την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου έχει αύξηση του όγκου αποστολών 80% σε σχέση με πέρυσι και 50% σε σχέση με το προηγούμενο lockdown.