Καθεστως φόβου και καταπίεσης έχει δημιουργήσει η συμπεριφορά μαθητή της Δ’ τάξης του Δημοτικού σε σχολείο της Ρόδου, με ένα άνευ προηγουμένου μπούλινγκ που έχει φέρει αναστάτωση στις αίθουσες.
Η συμπεριφορά του 10χρονου οδήγησε γονείς συμμαθητών του να προχωρήσουν στη σύνταξη εξώδικης δαμαρτυρίας, που αποστέλλεται στον Συντονιστή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ κοινοποιείται και στο υπουργείο Παιδείας.
Ο 10χρονος μαθητής, όπως αποκαλύτεται και στο σχετικό έγγραφο, το οποίο φέρνει στη δημοσιότητα το protothema.gr, έχει πιάσει παιδιά από τον λαιμό
παιδιά, έχει εκσφενδονίσει πέτρες εναντίον τους, ενώ έχει προβεί και σε βίαιες ενέργειες με χτυπήματα κατά συμμαθητών.
Όπως καταγγέλλεται, ο μαθητής εδω και πολύ καιρό καιρό, συγκεκριμένα τα τελευταία τέσσερα χρόνια, κινείται απειλητικά κατά άλλων παιδιών, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο τη σωματική και την ψυχική τους υγεία.
Έχει, όπως επισημαίνουν στο εξώδικο οι γονείς, στραφεί και εναντίον δασκάλων.
Την έντονη διαμαρτυρία τους εκφράζουν οι κηδεμόνες για το γεγονός ότι δεν έχουν ληφθεί δραστικά μέτρα ώστε να δοθεί τέλος σε αυτήν την κατάσταση σχολικού εκφοβισμού.
Όσα αποκαλύπτουν οι γονείς για τη συμπεριφορά του 10χρονου δημιουργούν απορία και θλίψη: ρίχνει μπουνιές στην κοιλιά των μαθητών, δίνει κλωτσιές προκαλώντας τραυματισμούς και μώλωπες, ενώ πετά και καρέκλες στους τοίχους της τάξης και στα σκαλοπάτια.
Δεν είναι λίγες οι φορές που ο μαθητής έχει ανοίξει το παράθυρο της αίθουσας διδασκαλίας, κατά τη διάρκεια του μαθήματος, με σκοπό να βγει έξω.
Έχει προσπαθήσει, ακόμη, να πηδήξει από εσωτερικό μπαλκόνι του σχολείου, ύψους τριών περίπου μέτρων, βάζοντας σε κίνδυνο και την ίδια του τη ζωή.
«Θεωρούμε ότι δεδομένης της ήδη έως τώρα αναποτελεσματικότητας των ενεργειών σας δεν αρκεί μονο η απλή θεσμική υπαγωγή τουπροβλήματος στην Επιτροπή του Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης(Κ.Ε.Σ.Υ.), αλλά και να προβείτε εγκαίρως σε κάθε ενέργεια που θα θεραπεύει το πρόβλημα και θα παράσχει ασφάλεια στα παιδιά μας», καταλήγει η επιστολή διαμαρτυρίας των γονέων.
Οι υπογραφές που συγκεντρώθηκαν είναι ενδεικτικές της ανησυχίας που επικρατεί, τα τελευταία χρόνια, σε σχέση με τη συμπεριφορά του μαθητή που ξεφεύγει, όπως φαίνεται, από τα όρια.