(Ανανέωση από αρχικό κείμενο 11:46) Αύριο το μεσημέρι θα απολογηθεί τελικά για τη κλοπή στην Εθνική Πινακοθήκη ο 49χρονος κατηγορούμενος, καθώς ζήτησε και έλαβε προθεσμία από τον ανακριτή για να προετοιμάσει την απολογία του.

Σε δήλωσή του ο δικηγόρος του κατηγορούμενου, Σάκης Κεχαγιόγλου, τόνισε εκ νέου πως ο εντολέας του, κατά δήλωσή του, ποτέ δεν επιχείρησε να πουλήσει τους πίνακες ούτε στο εξωτερικό ούτε στην Ελλάδα. Ερωτηθείς γιατί ο 49χρονος δεν επέστρεψε νωρίτερα τους πίνακες, ο κ. Κεχαγιόγλου απάντησε: «Η επιστήμη λέει ότι στους πίνακες πάνω υπάρχει το DNA. Για να το εξαφανίσει, θα έπρεπε να βάλει χλωρίνη. Δεν ήθελε να τους καθαρίσει με χλωρίνη και να τους καταστρέψει».

«Τονίζω ότι χωρίς τη δική του συνεργασία και χωρίς να μας υποδείξει το μέρος που είχε κρύψει τους πίνακες, δεν θα τους βρίσκαμε ποτέ. Άρα, η έμπρακτη μεταμέλειά του είναι εξ αρχής και οικειοθελής. Όλα τα έκανε μόνος του χωρίς συνεργούς» προσέθεσε.

«Ο πελάτης μου τραυματίστηκε από κομμένα τζάμια και σκούπισε τα αίματα με αυτό το μικρό κομμάτι χαρτί που ήταν η προσευχή του αγίου προς την Αγία Τριάδα». Σχολιάζοντας την καταστροφή του τρίτου έργου τέχνης ο κ. Κεχαγιόγλου το χαρακτήρισε «μηδαμινής αξίας μπροστά στους άλλους δύο πίνακες».

Σύμφωνα με τον κ. Κεχαγιόγλου ο πελάτης του, που θα τιμωρηθεί με κάθειρξη 5 – 10 ετών, «υπέδειξε τα πολλών εκατομμυρίων αξίας, δύο άλλα έργα, τα οποία μετά την επιτυχία της αστυνομίας και του τμήματος διαρρηκτών επιστρέφουν στην ιδιοκτησία του ελληνικού λαού, το νέο, λαμπρό κτίριο, της Εθνικής Πινακοθήκης».

Τέλος, ο κ. Κεχαγιόγλου, σε ερώτηση για το αν υπήρχε κίνδυνος για τους πίνακες στο ρέμα στο Πόρτο Ράφτη, απάντησε πως τα έργα τέχνης κινδύνεψαν από άλλους λόγους και όχι από τον εντολέα του.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Υπενθυμίζεται ότι ο κατηγορούμενος θα απολογηθεί στον ανακριτή για το αδίκημα της διακεκριμένης περίπτωσης κλοπής κατά συναυτουργία , τετελεσμένη και σε απόπειρα, πραγμάτων καλλιτεχνικής σημασίας που βρίσκονταν σε συλλογή εκτεθειμένα σε κοινή θέα και σε δημόσιο κτίριο.