ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Απίστευτο: Είχαν επιχειρήσει να αυξήσουν το όριο ταχύτητας στον Προαστιακό από τα 115 στα 160χλμ/ω χωρίς τηλεδιοίκηση

Επί προεδρίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάση Ζηλιασκόπουλου - Η αντίδραση των μηχανοδηγών

Απίστευτο: Είχαν επιχειρήσει να αυξήσουν το όριο ταχύτητας στον Προαστιακό από τα 115 στα 160χλμ/ω χωρίς τηλεδιοίκηση

Χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί ακόμα το σύστημα τηλεδιοίκησης η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Δεκέμβριο του 2010 είχε επιχειρήσει να επιβάλλει στον προαστιακό στο τμήμα Κιάτο – Λιόσια αύξηση του ορίου ταχύτητας από τα 115 στα 160 χιλιόμετρα την ώρα.

Η αντίδραση των μηχανοδηγών ήταν άμεση και το συγκεκριμένο περιστατικό που έγινε επί προεδρίας του (πρώην μέλους της επιτροπής διερεύνησης) Θανάση Ζηλιασκόπουλου, ο οποίος τοποθετήθηκε την Παρασκευή από την κυβέρνηση ως μέλος της επιτροπής για τη διερεύνηση του δυστυχήματος των Τεμπών για να παραιτηθεί μια μέρα μετά ύστερα από τις σφοδρές αντιδράσεις, ήταν η αιτία για ένα από τα πρώτα εξώδικα της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, οι σιδηροδρομικοί ήδη από τον Δεκέμβριο του 2010, δηλαδή εδώ και πάνω από δώδεκα χρόνια, προσπαθούν να πείσουν την Πολιτεία να ασχοληθεί με τα ζητήματα ασφάλειας στον σιδηρόδρομο με διαμαρτυρίες, απεργίες, εξώδικα και μηνυτήριες αναφορές.

Στην περίπτωση του Προαστιακού της Αθήνας, σύμφωνα με το εξώδικο που δημοσιοποίησε ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ, Κώστας Γενιδούνιας η διοίκηση της τότε δημόσιας ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε ανακοινώσει την πρόθεσή της να αυξήσει το μέγιστο όριο ταχύτητας των αμαξοστοιχιών στο τμήμα Κιάτο – Λιόσια από 115 χλμ σε 160 χλμ.

Κι αυτό ενώ – όπως είχαν καταγγείλει οι μηχανοδηγοί – «χωρίς προηγουμένως να έχετε φροντίσει να προβείτε στην ενεργοποίηση του συστήματος τηλεδιοίκησης (δηλαδή αυτόματης φωτοσήμανσης) που λειτουργεί στον τελευταίο».

Απαραίτητο το σύστημα τηλεδιοίκησης

Οι μηχανοδηγοί ήδη από τότε εξηγούσαν ότι το σύστημα τηλεδιοίκησης είναι απολύτως απαραίτητο για την ασφαλή λειτουργία των αμαξοστοιχιών και την αποφυγή ατυχημάτων προσθέτοντας ότι «για την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και του επιβατικού κοινού στην περίπτωση που επιτρέπονται υψηλές ταχύτητες χρειάζεται απαραιτήτως και η εφαρμογή συστήματος αυτόματης πέδησης», όπως και η εφαρμογή συστήματος ελέγχου παραβίασης ταχύτητας.

Για το λόγο αυτό οι μηχανοδηγοί είχαν συστήσει στα μέλη της Ένωσης να μην εφαρμόσουν το αυξημένο όριο ταχύτητας προειδοποιώντας τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι σε περίπτωση που ασκήσει πιέσεις στους εργαζομένους θα είναι ευθέως υπεύθυνη «για όποιο πρόβλημα ασφαλείας προκύψει, το οποίο μπορεί ενδεχομένως να έχει και ως συνέπεια ακόμα και την απώλεια ανθρώπινων ζωών».

Καλούσαν επίσης την εταιρία να μην προβεί σε αύξηση του μέγιστου ορίου ταχύτητας στο εν λόγω τμήμα μέχρι την:

Εφαρμογή ασφαλούς συστήματος αυτόματης φωτοσήμανσης.

Εφαρμογή συστήματος αυτόματης πέδησης σε περίπτωση παραβίασης των συστημάτων ασφαλείας.

Εφαρμογή συστήματος ελέγχου παραβίασης ταχύτητας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

#038;ab_channel=PronewsTV
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.