Αναμφίβολα, το e-commerce έχει γνωρίσει ραγδαία αύξηση στην Ελλάδα καθώς οι 8 στους 10 Έλληνες «ψωνίζουν» διαδικτυακά σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας.
Μάλιστα, σήμερα η μέση εξαμηνιαία δαπάνη έχει φτάσει τα 1.000 ευρώ στο e-commerce, αυξημένη κατά 110 ευρώ σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.
Σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα λοιπόν, οι οι τρεις top κατηγορίες προϊόντων που αγοράζουν οι Έλληνες είναι τα ρούχα (40%), τα παπούτσια (33%) και τα ηλεκτρονικά είδη (28%).
Η ερεύνα επιπλέον δείχνει πως το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι ο μόνος λόγος που συνδέονται οι Έλληνες στο διαδίκτυο. Τα social media αλλά και το Chat GPT είναι δύο λόγοι που τους ωθούν στο να καταναλώνουν αρκετές ώρες στο διαδίκτυο.
Τέλος, αυτό που υπογραμμίζει η έρευνα με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο είναι ότι οι Έλληνες θέλουν να συνδέονται από παντού και γι’ αυτό είναι οπαδοί του mobile internet.