ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

ΕΛΣΤΑΤ: Το μεγαλύτερο ποσοστό των τροχαίων δυστυχημάτων με πεζούς στην Ελλάδα συμβαίνει εντός κατοικημένων περιοχών

Το 2022 υπήρξαν 112 θάνατοι πεζών με το 65,2% να γίνονται σε κατοικημένη περιοχή

ΕΛΣΤΑΤ: Το μεγαλύτερο ποσοστό των τροχαίων δυστυχημάτων με πεζούς στην Ελλάδα συμβαίνει εντός κατοικημένων περιοχών

Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το μεγαλύτερο ποσοστό των τροχαίων δυστυχημάτων με πεζούς στην Ελλάδα συμβαίνει εντός κατοικημένων περιοχών.

Το 2022 υπήρξαν 112 θάνατοι πεζών με το 65,2% να γίνονται σε κατοικημένη περιοχή, εκ των οποίων το 33% των θανάτων να συμβαίνει στην Αττική, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.

Οι αυξημένοι θάνατοι πεζών στην Ελλάδα επιτάσσουν το συντομότερο να γίνουν βελτιώσεις στις οδικές υποδομές στις αστικές περιοχές με στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας των πιο ευάλωτων χρηστών των οδών, που είναι οι πεζοί. Οι ασφαλείς και καλά σχεδιασμένες υποδομές αποτελούν έναν από τους πυλώνες της προσέγγισης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» που σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων συνεισφέρει στην ασφάλεια των πεζών και αναδεικνύει την αξία των προληπτικών μέτρων για τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου περιβάλλοντος για όλους τους χρήστες των δρόμων.

Το Ινστιτούτο υλοποίησε παρεμβάσεις σε υφιστάμενες διαβάσεις κατά μήκος της οδού Αθηνάς από τη συμβολή της με την Ερμού μέχρι και την Ομόνοια. Στο πλαίσιο των παρεμβάσεων αντικαταστάθηκαν οι διαγραμμίσεις σε 10 συνολικά διαβάσεις και τοποθετήθηκαν 18 προειδοποιητικές πινακίδες σήμανσης Π-21 για διάβαση πεζών. Για τη βελτίωση της ορατότητας από τους χρήστες της οδού οι πινακίδες διαθέτουν φθορίζον πλαίσιο περιμετρικά. Η συγκεκριμένη παρέμβαση γίνεται σε ένα κεντρικό σημείο της Αθήνας με στόχο να αποτελέσει πρότυπο και να εφαρμοστεί και σε άλλες περιοχές της χώρας.

Αυτή τη στιγμή σε όλη την Ελλάδα πολλές διαβάσεις απλά δεν είναι ορατές, αυξάνοντας τα ποσοστά των τροχαίων δυστυχημάτων με θύματα του πεζούς. Οι διαγραμμίσεις υψηλής ανακλαστικότητας σε διαβάσεις πεζών και η αντίστοιχη σήμανση εκατέρωθεν με πινακίδες πεζών με αυξημένη ορατότητα αποτελούν παρεμβάσεις χαμηλού κόστους με θεαματικά αποτελέσματα στην προειδοποίηση των οδηγών.

Παράλληλα το Ινστιτούτο αυτή την περίοδο διεξάγει έρευνα για τη συμπεριφορά οδηγών και πεζών σε περιοχές της χώρας. Σήμερα μάλιστα ανακοίνωσε τη νέα του καμπάνια για τη χρήση κράνους «Φόρα Πάντα Κράνος!» Δείγμα της καμπάνιας έχει τοποθετηθεί σε στέγαστρο στάσης επί της Οδού Αθηνάς και ήδη έχει κερδίσει το ενδιαφέρον των πολιτών με την πρωτότυπη ιδέα της.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.