Άλλο ένα ζευγάρι έπεσε θύμα ενός εξωφρενικού λογαριασμού από το περίφημο εστιατόριο της Μυκόνου με τα «χρυσά καβουροπόδαρα». Την ιστορία του ζευγαριού από τον Καναδά αποκαλύπτει η Daily Mail.
Οι Καναδοί, κάτοικοι Τορόντο, 30άρηδες Alex και Lindsay Breen, παντρεύτηκαν στην Ιταλία το Μάιο και το γιόρτασαν ταξιδεύοντας στην Ευρώπη για τρεις εβδομάδες. Ενας από τους σταθμούς τους και η Μύκονος στην οποία βρέθηκαν στα τέλη Μαϊου. Στις 23 Μαϊου επισκέφθηκαν το κατάστημα DK Oyster για ένα «γρήγορο σνακ» όταν βρέθηκαν να πληρώνουν… 400 ευρώ, ενώ είχαν παραγγείλει μόνο μία μπύρα, ένα κοκτέιλ και δώδεκα στρείδια.
Η Lindsay δήλωσε ότι έμειναν «άναυδοι» όταν είδαν τον λογαριασμό, καθώς το προσωπικό του εστιατορίου τους είχε δώσει έναν κατάλογο ποτών που δεν έγραφε τις τιμές.
Το ζευγάρι ισχυρίζεται επίσης ότι αντί να τους δώσουν το λογαριασμό και να πληρώσουν στο τραπέζι, ο Alex οδηγήθηκε σε ένα πίσω δωμάτιο του καταστήματος για να πληρώσει και όταν ζήτησε αναλυτικό λογαριασμό, αφού του ζήτησαν 400 ευρώ, τού έδειξαν την οθόνη του υπολογιστή τους, όπου τα πάντα ήταν γραμμένα στα ελληνικά.
Η Lindsay ισχυρίζεται ότι ο σερβιτόρος τους σέρβιρε «κωμικά μεγάλα» ποτά και μόλις τελείωσαν την παραγγελία τους, προσπάθησε να τους πείσει να παραγγείλουν καβουροπόδαρα και επιδόρπια.
Η Lindsay είπε ότι ο σύζυγός της πλήρωσε τον λογαριασμό χωρίς να διαφωνήσει, καθώς ήθελε να αποφύγει την αντιπαράθεση, καθώς και ότι σαφώς, ένιωσε εκφοβισμένος. «Σίγουρα αισθάνθηκε εκφοβισμένος και είναι ο πιο φιλικός τύπος, οπότε ακόμα κι αν ο λογαριασμός ήταν διπλάσιος, πιθανότατα θα τον πλήρωνε για να αποφύγει τυχόν προβλήματα».
Πώς το ζευγάρι κατέληξε να πληρώσει στη Μύκονο 400 ευρώ για 12 στρείδια και δυο ποτά
Διηγούμενη την περιπέτειά της η Lindsay είπε στη Daily Mail:
«Πήγαμε στο συγκεκριμένο κατάστημα για να φάμε κάτι και να πιούμε ένα ποτό.
Αμέσως μας είπαν “θέλετε στρείδια;”. Είπαμε ναι και εκείνος είπε «12 στρείδια» οπότε είπαμε ναι γιατί μια ντουζίνα στρείδια είναι μια τυπική παραγγελία.
Ο σύζυγός μου παρήγγειλε μια μπύρα και εγώ ζήτησα τον κατάλογο των κοκτέιλ. Ο σερβιτόρος επέστρεψε με την μπύρα, αλλά έπρεπε να ζητήσω ξανά τον κατάλογο των κοκτέιλ και άρχισε να μου λέει τι ποτά είχαν, αλλά εγώ επέμενα και ζητούσα τον κατάλογο.
Δεν ήξερα πώς ήταν τόσο δύσκολο να δω τι είχαν.
Τελικά μου έφερε αυτό που θεωρούσαν τον κατάλογο των κοκτέιλ τους. Ένα πλαστικοποιημένο κομμάτι χαρτί με τα είδη αλκοόλ που είχαν τα κοκτέιλ, αλλά δεν είχε τη μάρκα ή τα ποτά, τίποτα.
Οπότε είπα ότι εντάξει θα πάρω ένα Aperol spritz, επειδή σαφώς δεν είχαν κατάλογο που ήθελαν να μου δώσουν.
Τελικά επέστρεψε με κωμικοτραγικά μεγάλα ποτά, οπότε σκεφτήκαμε ότι είναι το αστείο που κάνει το μπαρ, επειδή εμείς δεν ζητήσαμε ένα πολύ μεγάλο κοκτέιλ.
Ο σερβιτόρος γυρνούσε γύρω από το τραπέζι όλη την ώρα. Ήταν πάντα τριγύρω. Όταν τελειώσαμε τα στρείδια, προσπαθούσε να μας πείσει να πάρουμε καβουροπόδαρα και ευτυχώς δεν το κάναμε. Μας είπε ”ξέρετε τι θα ταίριαζε πολύ καλά με αυτά τα στρείδια; Καβουροπόδαρα. Να σας φέρω μερικά;” και είπαμε όχι, θέλαμε μόνο ένα γρήγορο σνακ και ένα ποτό.
Ο σύζυγός μου πήγε στην τουαλέτα και όταν επέστρεψε είπε ότι νόμιζε ότι είχε δει ένα μενού μέσα που έγραφε ότι ήταν 29 ευρώ το στρείδι και του είπα ότι αποκλείεται. Είχαμε ήδη φάει τα στρείδια και σκεφτήκαμε ‘ω Θεέ μου, σε τι θα μπλέξουμε με αυτόν τον λογαριασμό’. Ο σερβιτόρος επέστρεψε με ένα τεράστιο καροτσάκι με επιδόρπια και λέει ‘οπότε φυσικά και θα φάμε τούρτα σήμερα’ και άρχισε να βάζει διάφορα επιδόρπια στο τραπέζι μας και είπαμε ότι δεν τα θέλουμε και άρχισε να προσβάλλεται που δεν θέλαμε να τα πάρουμε, οπότε μπορώ να καταλάβω πώς οι άνθρωποι θα πιέζονταν να πάρουν περισσότερα. Καθώς συνεχίζαμε να αρνούμαστε αυτά που προσπαθούσε να μας δώσει, εκνευριζόταν όλο και περισσότερο.
Όταν ήμασταν έτοιμοι να φύγουμε, πήγα στην τουαλέτα και έβαλαν τον σύζυγό μου να πάει σε ένα πίσω δωμάτιο για να πληρώσει. Του έδωσαν τον λογαριασμό που ήταν πάνω από 400 ευρώ. Σοκαρίστηκε και ζήτησε ανάλυση.Είχαν μια οθόνη υπολογιστή την οποία του γύρισαν και ήταν όλα στα ελληνικά, αλλά εμείς δεν μιλάμε ελληνικά. Τού δημιουργήθηκε μια περίεργη αίσθηση και δεν ήθελε να βρεθεί σε άσχημη κατάσταση και έτσι κατέληξε να πληρώσει τον λογαριασμό. Σίγουρα αισθάνθηκε εκφοβισμένος και είναι ο πιο φιλικός τύπος, οπότε ακόμα και αν ο λογαριασμός ήταν διπλάσιος πιθανόν να τον πλήρωνε για να αποφύγει τυχόν προβλήματα. Ήταν αρκετά τρελό. Εκ των υστέρων χαίρομαι που δεν προκαλέσαμε καυγά ή δεν αρνηθήκαμε να πληρώσουμε γιατί θα μπορούσε να είχε καταλήξει χειρότερα για εμάς. Ξέρουν ότι όταν είσαι τουρίστας σε εκμεταλλεύονται».
Το ζευγάρι θα έμενε στη Μύκονο μόνο για ένα βράδυ ακόμη.
Η Lindsay πρόσθεσε: «Σοκαριστήκαμε πραγματικά, ειδικά επειδή είχαμε φάει μερικά πολύ ωραία γεύματα στην Ιταλία και είμασταν πρόθυμοι να ξοδέψουμε όταν αυτό δικαιολογούνταν, αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν είχαμε πάρει πολλά.
Κατά μέσο όρο ξοδεύαμε περίπου 120 ευρώ για ένα πλήρες δείπνο με μερικά κοκτέιλ και ένα ορεκτικό.
Ευτυχώς μας είχαν μείνει αρκετά χρήματα, χρησιμοποιούσαμε την πιστωτική μας κάρτα για μεγαλύτερα έξοδα. Μπορώ να φανταστώ πώς θα κατέληγε κάποιος χωρίς χρήματα. Δεν είναι ιδανικός τρόπος να ξοδεύουμε τα χρήματά μας, αλλά είμαστε τυχεροί που μπορούσαμε να πληρώσουμε».
Η Lindsay ισχυρίζεται ότι μετά τη δοκιμασία τους, άλλοι ιδιοκτήτες τοπικών επιχειρήσεων ζήτησαν συγγνώμη εκ μέρους του εστιατορίου.
Τι είπε στο ζευγάρι ιδιοκτήτης διπλανής επιχείρησης: «Δεν αντιπροσωπεύει τους Ελληνες αυτό…»
Η Lindsay δήλωσε: «Στη διπλανή πόρτα, ένας ιδιοκτήτης καταστήματος είπε ότι λυπάται πολύ που πήγαμε στο συγκεκριμένο κατάστημα.
Είπε ότι προειδοποιεί όλους όσους πηγαίνουν στο κατάστημα να μείνουν μακριά από εκεί και ότι δεν αντιπροσωπεύει το ποιοι είναι οι Έλληνες.
Είπε ότι χρειάζονται πραγματικά τουρισμό. Με όλους όσους μιλήσαμε μετά, τους προειδοποιήσαμε να μην πάνε».
Η σελίδα του DK Oyster στο Tripadvisor έχει κατακλυστεί από κριτικές με ένα αστέρι, αλλά και από πελάτες που ισχυρίζονται ότι βίωσαν παρόμοιε καταστάσεις με τη Lindsay και τον Alex.
«”ΜΗΝ ΠΆΤΕ ΕΔΏ! Απολύτως αηδιαστική συμπεριφορά από τον διευθυντή και το προσωπικό. Τα κοκτέιλ είναι απαίσια και χρεώθηκαν 125 ευρώ συν το σέρβις για 2 άτομα! Οι σερβιτόροι μας έκαναν να νιώσουμε πολύ άβολα», έγραψε κάποιος.
Ένας άλλος δήλωσε: «Μακάρι να είχαμε κοιτάξει τις κριτικές πριν! Αυτό το μέρος είναι ένα αστείο! 350 ευρώ για 4 ποτά! Σίγουρα ΔΕΝ θα συνιστούσα να πάτε εδώ. Παρακαλώ φυλάξτε τα ευρώ σας!», γράφει κάποιος άλλος.
Το DK Oyster bar απάντησε στα σχόλια στο Tripadvisor για να υπερασπιστεί τις τιμές του.
«Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να δημοσιεύσετε την κριτική σας, αλλά θα μπορούσατε να διευκρινίσετε τον ακριβή λόγο της απογοήτευσής σας; Οι τιμές που αναφέρετε ακούγονται σωστές, οπότε θα ήθελα να καταλάβω ποιο ήταν το πρόβλημα.Τα ποτά δεν ήταν αυτά που περιμένατε, το περιβάλλον ή η εξυπηρέτηση; Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Επομένως, θα το εκτιμούσαμε αν αφιερώνατε λίγα λεπτά για να μας διευκρινίσετε», γράφουν.
Σε πελάτες που δήλωσαν ότι ένιωθαν εκφοβισμένοι για να πληρώσουν τους εξωφρενικούς λογαριασμούς έγραψαν οι εκπρόσωποι του καταστήματος: «Για να δω αν κατάλαβα καλά: Σας απήγαγαν από την παραλία και σας έσπρωξαν με τη βία σε ένα πολυτελές εστιατόριο;».
Οι Breens είναι μόνο οι τελευταίοι σε μια μακρά λίστα θυμωμένων και μπουχτισμένων πελατών που βρέθηκαν αντιμέτωποι με προφανώς υπερβολικούς λογαριασμούς από το παραλιακό μπαρ, την ώρα που αυτό το καλοκαίρι έχουν καταγγελθεί και άλλα περιστατικά αισχροκέρδιας στο νησί, όπως η χρέωση των 500 ευρώ για να δουν τουρίστε το ηλιοβασίλεμα!
Η Αμερικανίδα τουρίστρια Brenda Moulton και η 19χρονη κόρη της Kaylea προσέφυγαν δικαστικά κατά του εστιατορίου, αφού ισχυρίστηκαν ότι επίσης εξαπατήθηκαν και πλήρωσαν 641,15 δολάρια για δύο καβουροπόδαρα και δύο μοχίτο όταν το επισκέφθηκαν τον Μάιο.
Ισχυρίζονται ότι οι σερβιτόροι προχώρησαν στην απειλή ότι θα καλέσουν την αστυνομία όταν διαμαρτυρήθηκαν και τους είπαν ότι δεν θα επέστρεφαν στις ΗΠΑ αν αρνούνταν να πληρώσουν τον αστρονομικό λογαριασμό.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.