ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο η Ελλάδα σε τροχαία δυστυχήματα – Ποιες περιοχές κατέχουν την τραγική «πρωτιά»

Πού οφείλονται ως επί το πλείστον οι θανατηφόρες συγκρούσεις στην ελληνική άσφαλτο

Πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο η Ελλάδα σε τροχαία δυστυχήματα – Ποιες περιοχές κατέχουν την τραγική «πρωτιά»

Η Ελλάδα βρίσκεται πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο τροχαίων δυστυχημάτων του 2023, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που κατέγραψαν τα τροχαία των χωρών εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με την  Κρήτη να κατέχει τα «σκήπτρα» της θλιβερής αυτής πρωτιάς.

Ειδικότερα, ο αριθμός των θανατηφόρων συγκρούσεων στην άσφαλτο ανά ένα εκατομμύριο κατοίκων ανέρχεται σε 68 έναντι 51 που είναι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος.

Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος του εθελοντικού συλλόγου πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων (Ε.Σ.Υ. ΠΡΟ.ΤΑ), Γιάννης Λιονάκης σημείωσε πως «στη χώρα μας στη μετά Covid-19 εποχή, όπου εξαιτίας του περιορισμού της κυκλοφορίας είχαμε μια αισθητή μείωση των τροχαίων, σιγά σιγά επανερχόμαστε στις προ της οικονομικής κρίσης εποχές, στην πρώτη δεκαετία του 2000».

Παράλληλα, συμπλήρωσε ότι: «Ο μέσος όρος των τροχαίων στη χώρα μας το 2023 ήταν 68 νεκροί ανά εκατομμύριο κατοίκων τη στιγμή που ο μέσος Ευρωπαϊκός όρος ήταν 51.

Αυτό δείχνει -και με την αυξητική τάση που υπάρχει φέτος- ότι θα ξεπεράσουμε τους 70 νεκρούς ανά εκατομμύριο και ότι κινούμαστε ολοταχώς προς ένα θλιβερό πισωγύρισμα».

Σχετικά με τις περιοχές όπου συμβαίνουν τα περισσότερα τροχαία, ο ίδιος δήλωσε πως τα Χανιά και το Ρέθυμνο και ακολούθως η Ρόδος και η Αττική είναι οι περιοχές με τα περισσότερα τροχαία στη χώρα μας, ενώ τόνισε ότι η  Κρήτη φέτος όπως εξελίσσονται τα πράγματα θα είναι στις πέντε χειρότερες περιοχές της Ευρώπης.

Μάλιστα, εξήγησε ότι τα ατυχήματα στην Κρήτη, συμβαίνουν επειδή υπάρχει:

«Μια κακώς εννοούμενη μαγκιά, η υψηλή χρήση οινοπνεύματος κατά την οδήγηση και οι υψηλές ταχύτητες στο χειρότερο οδικό δίκτυο της χώρας μας φέρνουν τραγικά αποτελέσματα. Ήδη το νησί μας μετράει 100 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων».

Την ίδια ώρα, υπογράμμισε πως η πρόκληση ενός τροχαίου συμβάντος είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων.

«Κατά κύριο όμως λόγο και σε ποσοστό πάνω από 90%, ευθύνεται η ανθρώπινη οδηγική συμπεριφορά. Τα τροχαία είναι ένα βαθιά συμπεριφορικό ζήτημα του οποίου η περιστολή πρέπει να ξεκινήσει από το μαιευτήριο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι ανθρώπινες οντότητες διαμορφώνονται στην ηλικία των 2 με 6 ετών» υπογράμμισε στο τέλος.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.