Ιδιοκτήτης γνωστού ψητοπωλείου της Θεσσαλονίκης, πιάστηκε να παίρνει τα φιλοδωρήματα των πελατών από τους ντελιβεράδες γεγονός μάλιστα που προκάλεσε την αντίδραση των 15 διανομέων που εργάζονταν εκεί.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι εργαζόμενοι στο ψητοπωλείο αντιλήφθηκαν ότι κάτι δεν πάει καλά όταν επί μήνες ο ιδιοκτήτης του καταστήματος τους έλεγε ότι οι πελάτες που έκαναν τις παραγγελίες δεν έδιναν κανένα φιλοδώρημα.
Ωστόσο, οι ίδιοι ανακάλυψαν πως αρκετοί πελάτες έβαζαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελιών φιλοδώρημα και ο ιδιοκτήτης δεν τους τα έδινε.
Μάλιστα, ο πρόεδρος του Συνδικάτου, Γιώργος Μπρανίκας δήλωσε:
«Ερχόταν οι παραγγελίες στο κατάστημα από την πλατφόρμα παραγγελιών κι έγραφε την παραγγελία και φιλοδώρημα 1 ευρώ για παράδειγμα για τον διανομέα. Ο ιδιοκτήτης όμως το έκρυβε το φιλοδώρημα από τον διανομέα λέγοντας του ότι «δεν έχει φιλοδώρημα».
Τέλος, όπως έγινε γνωστό ο ιδιοκτήτης έχει δώσει ήδη ένα μέρος των φιλοδωρημάτων στους διανομείς.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.