ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στην Δεξιά η «πίτα» είναι μεγάλη και θα μεγαλώσει κι άλλο. Αλλά στην ιδεολογική Δεξιά... όχι σε «τελοπόν»
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€
prodeals.gr

Ζημιές στην Αθήνα μετά από κάθε βροχή: Ακαθάριστα φρεάτια και αντιπλημμυρικά έργα που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ

Στη Λεωφόρο Ποσειδώνος η στάθμη του νερού ξεπέρασε τα 40 εκατοστά

Ζημιές στην Αθήνα μετά από κάθε βροχή: Ακαθάριστα φρεάτια και αντιπλημμυρικά έργα που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ

Για ακόμη μια φορά, οι δρόμοι κατά τη διάρκεια της χθεσινής κακοκαιρίας μετατράπηκαν σε ποτάμια.

Στη Λεωφόρο Ποσειδώνος η στάθμη του νερού ξεπέρασε τα 40 εκατοστά εξαιτίας των βουλωμένων φρεατίων. Η κυκλοφορία γινόταν από μια λωρίδα κυκλοφορίας.

Τι ευθύνεται όμως για αυτήν την κατάσταση;

«Μπορεί να είναι μία αστοχία είτε και στη μελέτη είτε και στην κατασκευή, αλλά υπάρχουν και λάθη τα οποία τα διορθώνουμε.

Επίσης, δε συντηρούνται τα δίκτυα, μέσα μπαίνουν φερτά υλικά στους αγωγούς», λέει ο ομότιμος καθηγητής υδρολογίας στο ΕΜΠ, Δημήτρης Κουτσογιάννης.

Και στο Μοσχάτο, στο ύψος του Ηλεκτρικού, τα νερά δεν έβρισκαν διαφυγή, με αποτέλεσμα ακόμη και τα πεζοδρόμια να καλυφθούν από νερό.

«Είναι μία περιοχή που πλημμυρίζει εδώ και δεκαετίες, τα νερά έρχονται από το κέντρο της Αθήνας ίσως ακόμη και βορειότερά του και καταλήγουν εδώ», λέει ο δήμαρχος Μοσχάτου – Ταύρου, Ανδρέας Ευθυμίου.

Και όλα αυτά επειδή τα αντιπλημμυρικά έργα δεν έχουν ολοκληρωθεί εδώ και δεκαετίες.

«Εδώ καταλήγουν τα νερά σχεδόν από το μισό λεκανοπέδιο, από την Ομόνοια, από τα Πετράλωνα, από την Πέτρου Ράλλη, άρα το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο.

Εάν δεν ολοκληρωθεί το αποχετευτικό στην περιοχή, το πρόβλημα θα το βλέπουμε συνέχεια», λέει ο Θανάσης Ντερέκας, αντιδήμαρχος καθαριότητας Μοσχάτου – Ταύρου.

Τα σημεία που πλημμυρίζουν

Έχει παρατηρηθεί ότι σχεδόν σε κάθε νεροποντή, η λεωφόρος Ποσειδώνος στον Άλιμο, το δέλτα Φαλήρου, η οδός Χαμοστέρνας στον Ταύρο, υπόγειες διαβάσεις της Λ. Συγγρού όπως και το Μοσχάτο στο ύψος που βρίσκεται ο ηλεκτρικός, βουλιάζουν από τα λασπόνερα.

«Υπάρχουν σημεία τα οποία δεν έχουν μελετηθεί καλά.

Το πρώτο βήμα είναι ο εντοπισμός, το δεύτερο βήμα είναι να γίνουν κάποιες μελέτες τι καλύτερο μπορεί να γίνει.

Μπορεί για παράδειγμα να χρειαστεί να αλλάξουν τον αγωγό ή να συμπληρωθούν με νέους αγωγούς», συμπληρώνει ο κ Κουτσογιάννης.

Το βέβαιο είναι ότι αν δε γίνουν άμεσα οι απαραίτητες παρεμβάσεις, κάθε φορά που θα βρέχει τα συγκεκριμένα σημεία θα είναι τα πρώτα που θα πλημμυρίζουν.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.