ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Προσβλητική διαφήμιση για τον εμβολιασμό παρουσιάζει γυναίκα που δεν μπορεί να αναπνεύσει

Προσβλητική διαφήμιση για τον εμβολιασμό παρουσιάζει γυναίκα που δεν μπορεί να αναπνεύσει

Απόλυτα δικαιολογημένος σάλος έχει ξεσπάσει για μία διαφήμιση για τον εμβολιασμό που έχει προκαλέσει οργή στην Αυστραλία, καθώς παρουσιάζει μια νεαρή γυναίκα με κορωνοϊό να πασχίζει να αναπνεύσει.

Η κυβερνητική διαφήμιση δείχνει τη γυναίκα στο κρεβάτι του νοσοκομείου να παλεύει να αναπνεύσει, ενώ είναι διασωληνωμένη. «Η Covid-19 μπορεί να μας επηρεάσει όλους… Κλείσε ραντεβού για τον εμβολιασμό σου», είναι το μήνυμα που συνοδεύει το συγκλονιστικό βίντεο.

Για ορισμένους όμως η διαφήμιση βάζει άδικα στο στόχαστρο τους νέους ανθρώπους, καθώς οι κάτω των 40 θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στα εμβόλια στο τέλος του έτους, σύμφωνα με το BBC. Αξιωματούχοι στον τομέα της υγείας προτείνουν επίσης οι νέοι άνθρωποι να περιμένουν για ένα εμβόλιο της Pfizer αντί για το διαθέσιμο της AstraZeneca. Το θέμα είναι ότι η Αυστραλία αντιμετωπίζει έλλειψη στα εμβόλια της Pfizer.

Η διαφήμιση παίζει αυτή την περίοδο στο Σίδνεϊ, που βρίσκεται αντιμέτωπο με ένα ξέσπασμα της μετάλλαξης Delta και βρίσκεται στην τρίτη εβδομάδα lockdown.

Οι αρχές ανέφεραν 112 νέα κρούσματα τη Δευτέρα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 700 από την εμφάνιση της μετάλλαξης στα μέσα Ιουνίου.

Η διαφήμιση αποτελεί μέρος μιας εκστρατείας για τον εμβολιασμό, η οποία ξεκίνησε το Σάββατο και έχει τον τίτλο «Arm Yourself».

«Εντελώς προσβλητικό να παίζεις μια τέτοια διαφήμιση όταν οι Αυστραλοί αυτής της ηλικιακής ομάδας περιμένουν ακόμη τον εμβολιασμό τους», έγραψε στο Twitter ο δημοσιογράφος Hugh Riminton.

«Γιατί βάζουν στο στόχαστρο τους νέους ανθρώπους; Δεν θα έπρεπε να μπαίνει στο στόχαστρο το αυξανόμενο ποσοστό της επιφυλακτικότητας στους άνω των 55;», αναρωτήθηκε ένας άλλος χρήστης στο Twitter.

Άλλοι, ανάμεσά τους και υγειονομικοί, ζήτησαν να αποσυρθεί η διαφήμιση, αποκαλώντας την «αναίσθητη».

Η κυβέρνηση από την πλευρά της, έχει υποστηρίξει τη διαφήμιση. Ο κορυφαίος αξιωματούχος υγείας της Αυστραλίας Πολ Κέλι δήλωσε πως στόχος ήταν να είναι παραστατική για να «σπρώξει το μήνυμα» για την ανάγκη να μείνει κάποιος σπίτι, να κάνει τεστ και να κλείσει ραντεβού για τον εμβολιασμό του.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.