Μεγάλες δυσκολίες δημιουργήθηκαν στην σιδηροδρομική κίνηση σε όλη την Γερμανία, λόγω της απεργίας των μηχανοδηγών τρένων με το συνδικάτο τους να ζητά καλύτερη μισθολογική πρόταση.
Η απεργία πραγματοποιείται, ενώ υπάρχει αυξημένη ζήτηση για σιδηροδρομικές υπηρεσίες ύστερα από τη χαλάρωση των περιορισμών του κορωνοϊού και ενώ κορυφώνεται η θερινή περίοδος των σχολικών διακοπών. Σε σταθμούς σε όλη τη Γερμανία υπήρχαν επιβάτες που ανέμεναν τους συρμούς που είχαν καθυστερήσει.
Ο εκπρόσωπος της Deutsche Bahn, Άχιμ Στράους δήλωσε ότι η εταιρία προσπαθεί να πραγματοποιεί ένα στα τέσσερα προγραμματισμένα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων και να έχει τουλάχιστον ένα δρομολόγιο κάθε δύο ώρες μεταξύ μεγάλων πόλεων.
«Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να πάει ο κόσμος στον προορισμό του σήμερα», δήλωσε ο Στράους, καλώντας τους ταξιδιώτες να αναβάλουν τις περιττές μετακινήσεις.
Το γερμανικό συνδικάτο GDL θα αποφασίσει την επόμενη εβδομάδα εάν και πότε θα συνεχίσει την απεργία του στη Deutsche Bahn μετά την κατάρρευση των μισθολογικών διαπραγματεύσεων με την κρατική εταιρία, δήλωσε σήμερα ο επικεφαλής του Κλάους Βεζέλσκι στο δίκτυο ZDF.
Ο Βεζέλσκι δήλωσε ότι οι πρώτες ώρες της απεργίας, που ξεκίνησε στις 02.00 τοπική ώρα (03.00 ώρα Ελλάδας) σήμερα, ήταν επιτυχημένες. Λόγω της απεργίας περίπου 700 τρένα ακινητοποιήθηκαν.
«Πρέπει να πω με σαφήνεια ότι οι συνάδελφοί μας απεργούν με πολύ πειθαρχημένο τρόπο», δήλωσε ο Βεζέλσκι στο Reuters, προσθέτοντας ότι το συνδικάτο θα επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μόνο εάν η Deutsche Bahn υποβάλει βελτιωμένη προσφορά.
Το GDL ζητά μισθολογικές αυξήσεις της τάξης του 3,2% και έκτακτο επίδομα λόγω κορωνοϊού ύψους 600 ευρώ.
Οικονομολόγοι και ομάδες άσκησης πίεσης λένε ότι η απεργία στις εμπορευματομεταφορές θα επιτείνει τα προβλήματα που ήδη υπάρχουν στην εφοδιαστική αλυσίδα της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής οικονομίας.
Ο Σύνδεσμος Γερμανικών Αυτοκινητοβιομηχανιών (VDA) είπε ότι η απεργία θα δημιουργήσει αβεβαιότητες και θα πλήξει τις επιχειρήσεις επιμελητείας, που πασχίζουν να ανακάμψουν από την κρίση του κορωνοϊού.
«Εάν η απεργία διαρκέσει περισσότερο, μπορεί να προκύψουν σημαντικά κόστη για τις εταιρίες καθώς η διατάραξη των εφοδιαστικών αλυσίδων μπορεί γρήγορα να οδηγήσει σε παύση της παραγωγής», δήλωσε ο πρόεδρος του VDA Χίλντεγκαρντ Μίλερ στο Reuters.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.