Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε έναν Γερμανό πελάτη ξενοδοχείου στην Ελβετία όταν τον σταμάτησαν στην ρεσεψιόν για να του ζητήσουν να βάλει χρωματιστό βραχιολάκι.
Πρόκειται για το ξενοδοχείο Hotel Seegarten Marina στο Spiez (BE)στο οποίο ο Γερμανός πελάτης περνάει περίπου εκατό νύχτες εκεί το χρόνο. Ωστόσο δεν είχε ενημερωθεί για τα νέα αντί COVID μέτρα.
«Οι εμβολιασμένοι φορούν κίτρινο χρώμα, όσοι έκαναν τεστ λαμβάνουν ένα μωβ βραχιόλι και οι πελάτες χωρίς πιστοποιητικό Covid φορούν ροζ», του δήλωσαν στην ρεσεψιόν και έλαβε ένα μωβ βραχιολάκι γιατί το test του είχε λήξει.
Η μέθοδος μας εγκρίνεται από το 95% των πελατών μας λέει ο Ernst Fuhrer ιδιοκτήτης του εν λόγω ξενοδοχείου. Μάλιστα ισχυρίζεται ότι έχει την έγκριση και του ανώτατου εποπτικού οργανισμού για τα ξενοδοχεία στην Ελβετία.
Αυτή η μέθοδος, σύμφωνα με τον ίδιο, εφευρέθηκε για να γλυτώνει τους πελάτες από το να δείχνουν συνεχώς το πάσο και την ταυτότητά τους. Και οι υπάλληλοι δεν χρειάζεται να ελέγχουν τους θαμώνες κάθε φορά. Ο διευθυντής διευκρινίζει ότι έκανε διάκριση μεταξύ των εμβολιασμένων και των υποβληθέντων σε τεστ, ώστε να μπορεί να υπενθυμίσει στους πελάτες του μακράς διαρκείας να ξανακάνουν τεστ όταν λήξει το πιστοποιητικό τους.
Τι άλλο θα δούμε άραγε; Και πότε θα τα δούμε αυτά τα μέτρα να εφαρμόζοντα και στην χώρα μας;